QoS Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Som vanligt kör vi lite post-game snack i denna grupp! Det blev inte riktigt 103, bara 80 - men kul ska vi ha! Lycka till allihopa! - QoS Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 kan säga på en gång att jag kan ju inte chatat då.....så det är inte att jag "är divig" som jag inte svarar om ni frågar något. Det är för att jag inte kan Lycka till alla! Fint bord man fick börja på iaf callen, ector martnemani m.fl. Citera
QoS Postad 13 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2005 emilio_barzini, har du fått chatten avstängd? - QoS Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 emilio_barzini, har du fått chatten avstängd? - QoS Japp Åkte på en jädra dänga i en turnering och då råkade jag skriva några väl valda ord, på svenska....och det fick man inte Men det är bara 14 dagar kvar!! <<You have been gagged for another 14 day(s)>> Citera
QoS Postad 13 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2005 emilio_barzini, det är ju nästan tufft! - QoS Citera
Johan Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Bokstavligt talat utdragen ur turneringen, första handen. Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Bokstavligt talat utdragen ur turneringen, första handen. Men jösses! Hur? Skulle vara intressant att se en HH på den handen... Citera
callen Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Skulle vara lite klurig och callade bara emilio_bars raise med KK i sen pos, flop Axx och la ner när han bettade närapå pott. Citera
Johan Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 emilio_barzini, hade AA, limpade från utg, utg+2 höjer, en synar, nästa all-in, jag synar, raisaren synar, limparen lägger sig. Båda har KK, och bordet kommer 29TQJ... Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 callen, kul flop va? Vad tror du jag hade? Johan, usch jobbigt Citera
lfx Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 YIPPIE!! Efter tomtespel av mig sitter jag nu på 2BB Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 YIPPIE!! Efter tomtespel av mig sitter jag nu på 2BB lyllos dig! Då man lirar som bäst ju!! Citera
lfx Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 och där åkte man. Nä usch va dåligt spelat, kan bara skylla på att jag var distraherad av annat.. Citera
Petter Lindgren Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 ...och nu åkte QoS ut... Citera
Sven Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Överspelad JJ på låg flopp höll inte mot AA... Att jag dessutom i handen efter förlorar med 22 mot 88 visar ju hur riggat online poker är. Citera
QoS Postad 13 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2005 Jag skyller på att Nusseman tog mina penga och jag tappade koncentrationen. Och sen snor zonky resten av min stack... KNUGEN is out! - QoS Citera
emilio_barzini Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 pf.nu-turbo.... snart har man dom önskade 2BB, då blir man farlig! Citera
Clarre Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 och där åkte man. Nä usch va dåligt spelat, kan bara skylla på att jag var distraherad av annat.. Måste varit de där snygga babes:n som QoS snackar om. Citera
QoS Postad 13 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2005 Som jag skrev i chatten, jag erbjöd en poledance till lfx och han åkte ut med en gång... - QoS Citera
worim Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 äsch... såg inte skillnad på en stealraise och en raise med bra kort Citera
Nusseman Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Jojopoker idag igen då... Först går det hur bra som helst, efter att ha vunnit nästan 2K i första handen med turnad kåk mot nåt som antagligen var en turnad triss. Sen torskar jag 4/5 av stacken i en sån där pott som man inte kan göra nåt åt. KQ mot 33, floppen KQ3 och precis sådär lagom stora stackar så det inte går att släppa topp-tvåparet. Efter det dubblade jag mot QoS, som inte har nån foldknapp när han gått in i en pott. Han minihöjer från tidig position, jag synar på knappen med 99. Floppen är 3 låga kort, han smackar på såklart och jag ställer in. QoS låtsas tänka ett tag och sen trycker han på synknappen med AK Sen spelar jag bort en tusing på ett par konstiga syner i dålig position och sista handen får jag in allt preflop med AQ mot A8. A8 floppar paret och turnar ett flushdrag, så det blev tack och adjö väldigt tidigt ikväll. Citera
Matteprof Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Jag orkade inte spela idag. Lirade grytor på jobbet i torsdags (efter arbetstid givetvis ) Lirade grytor med jobbpolare i fredagskväll. Lirade på Klubben i lördags och cashgame på nätet idag. Nu får det bli paus till nästa helg Citera
erbus Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 själv så satt man bara och väntade på att QoS skulle åka ut...så att man själv skulle kunna lämna bordet nää, det fortsatte på samma sätt som det gjort under dagen.. fick oftast inget, och när jag fick något så hade minst en mkt bättre och ingen gick på mina försök till bluffar *hehe* en vanlig kväll helt enkelt! /A Citera
wolf Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Första pf.nu online blev bland de sämre turneringar jag spelat, får väl skylle på det där jävla Lost på 4:an .. Spelade kasst, gjorde dåliga syner, var mer lättläst än "max kaka", och avslutade snyggt med att gå all in med TT, få syn av A6 och sedan få floppen AA6 Citera
Skanke Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Allin med AK möter AK. Han får färg. Hade då 650 kvar men har rivrat mig upp till 2500 igen. Citera
Recommended Posts