Goose_strike Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 jag ska laga mat for min familj, har absolut ingen anning vad jag ska laga for nagon sorts mat, nagra forslag? Kott, fisk, vegetariskt spelar ingen roll. spelar ingen roll om det ar enkelt eller inte hade gjarna imponerat lite. Citera
kfluffie Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Gör Kinamat. Lättare att göra än vad det ser ut. Koka nudlar och köp lite kokosmjölk, kasta i lite kyckling, jortnötter, soja och annat gott. Sedan ett par sushi-rullar vid sidan om etc. etc. Ganska lätt att göra men ser imponerande ut! Mvh, KF! Citera
TotalFarsa Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Länkar till en jäkla smarrig skogsgryta som jag testat vid ett par tillfällen. Den är väldigt enkel att göra och blir otroligt god. Servera med potatis eller ris. /TF Citera
KenHag Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 En fin Lasagne med en italiensk sallad till brukar uppskattas av både fru och barn Citera
Goose_strike Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Grymmt sa grisen . Nu kan jag ju laga flera maltider, det kommer bli sjukt imponerade Citera
heltok Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 dela potatis i 6st sektorer. lägg i matolja och paprikakrydda. in i ugnen på 225grader. stek en fläskfile på hög temp i någon minut. skär upp den. lägg i gorgonzola, färska basilika blad och lite grädde(skåran pekar uppåt). in i samm ugn tills den är genomstekt. strimla isbergsallad. dela körbärstomater i mitten. strima paprika. blanda i skål. häll på lite italiensk sallads dressing. i skyn från fläskfilen häll i matgrädde, fusksoja(liiite), köttbuljong, redning, salt och fuska med lite socker. koka i någon minut. servera allt. mums =) Citera
theForce Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Entrecôte med potatisgratäng brukar alltid gå hem, ugnstek några stora tomater som du delat på hälften de sista tio minutrarna (samtidigt som du steker köttet). Servera med ett färskt knippe timjan och persiljesmör. Går inte att misslyckas med och blir supergott Citera
Recommended Posts