Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hm, känns som jag spelar fel här? Ska jag släppa efter hans miniomslag? Känns ju som att färgoutsen är live, men man vet inte.

EverestPoker Game #1171509571: Table Suva-16 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 01:36:29 - 2007/02/26

Seat 1: remouz ($82.16)

Seat 2: lordB ($652.07)

Seat 3: Jalo4Aces ($302.36)

Seat 4: urmyrakeback ($354.58)

Seat 5: philbrasil ($189.16)

Seat 6: Mrjackdawson ($160.00)

urmyrakeback posts the small blind of $1.00

philbrasil posts the big blind of $2.00

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to urmyrakeback[Qd Qc]

Mrjackdawson raises to $7.00

remouz folds

lordB calls $7.00

Jalo4Aces folds

urmyrakeback raises to $30.00

philbrasil folds

Mrjackdawson calls $23.00

lordB folds

*** FLOP *** [6d Td Kd]

urmyrakeback bets $35.00

Mrjackdawson raises to $70.00

• Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag tycker checksyn känns som en bättre linje på floppen. Som spelat hade jag synat miniraisen och checkfoldat oförbättrat på turn.

Edit: Han hade visst bara 60 kvar om du synar flop. Mer readberoende, synar jag flop checksynar jag turn..

Postad

Dagens resultat: +500

Har börjat slaska lite på bestpoker, dom har en 1k bonus där som jag ska försöka cleara. Riktigt snabb klient, prövade att 5 tabla men det gick påtok för snabbt, så ska hålla mig till 4 bord. Hyfsad action, rätt kalla kort men hittade ändå plusset. :)

Edit: RULLE 10,1k :D har spräckts 10k gränsen, skönt :)

Postad

Hehe jag nickar GIFMEPOT

Urusla stats på ongame just nu, min AF har krashat helt :/

Även back 180 för kvällen, dock upp 320 för dagen. Har haft nollklonk, ska försöka ta mig till 10k igen, behöver 100 till.

Postad

Vad nickar du då? :D

För övrigt så var ju riggen seg idag, missade det mesta och fick inge betalt när jag väl hade nått. -150 denna nattsession, tar igen det imorgon. Godnatt säger jag iaf :)

Postad

Back 50 idag, ska försöka ta igen lite senare. Ingen vidare klonk, hoppas det vänder snart. Lite annorlunda spel på bestpoker, grabbarna där är lite mer aggro än på everest, men jag kommer nog in i spelet snart.

Rulle: ~9,8k Bah, måste ju ha 10k :)

Postad
Back 50 idag, ska försöka ta igen lite senare. Ingen vidare klonk, hoppas det vänder snart. Lite annorlunda spel på bestpoker, grabbarna där är lite mer aggro än på everest, men jag kommer nog in i spelet snart.

Rulle: ~9,8k Bah, måste ju ha 10k :)

Känn dig dubblad.

Bitch.

;)

Postad

Ny bonus på everest, tänkte ta och grinda in den så jag började idag. Såklart så är det everest och även fast jag tyckte att jag inte hade så mycket flyt idag så slutade ändå sessionen med en grön siffra på $700. :)

Klonk me baklänges! :D

BR: 10,4k

Postad

De kommer i nyhetsbrevet, titta efter i brevlådan eller i skräppost filtret :)

Min var på 225 dollar, hade troligtvis fått en bättre om jag grindat hela februari, men var ju som sagt i USa i 15 dagar så :/

Postad

Alright, blev en liten nattsession med Luap idag, tyvärr var missklonken helt på hans sida och superklonke på min såklart, så det hela slutade i +$500 för mig. Spelade för övrigt på Everest, och trivs riktigt bra med spelet där. Ska grinda klart bonusen och sedan gå tillbaka till bestpoker tror jag.

BR: 10,9k

Postad
Alright, blev en liten nattsession med Luap idag, tyvärr var missklonken helt på hans sida och superklonke på min såklart, så det hela slutade i +$500 för mig. Spelade för övrigt på Everest, och trivs riktigt bra med spelet där. Ska grinda klart bonusen och sedan gå tillbaka till bestpoker tror jag.

BR: 10,9k

Jag leder i alla fall vipracet på bestpoker 8-)

Vem behöver $$ när man kan tjäna playerpoints!?

:rolleyes:

Postad

Tack så mycket Bestpoker, har inte riktigt börjat lira helt på er sida ännu men hoppas nog över inom de närmsta dagarna :D

För övrigt gick spelet sådär idag, totalt korttorka senaste timmen under denna 2 timmar session, slutade iaf på en grön siffra på 125 dollar.

BR: 11k

Postad
Tack så mycket Bestpoker, har inte riktigt börjat lira helt på er sida ännu men hoppas nog över inom de närmsta dagarna :D

För övrigt gick spelet sådär idag, totalt korttorka senaste timmen under denna 2 timmar session, slutade iaf på en grön siffra på 125 dollar.

BR: 11k

Hej jag heter Anders och jag kan inte backa.

Jag hatar dig.

!!!1!11!

Postad
Hej jag heter Anders och jag kan inte backa.

Jag hatar dig.

!!!1!11!

Hade lite oflyt idag faktiskt, 3 outade ganska många gånger i feta potter. Däremot så är det ävl trots allt Anders vi pratar om här, så jag slutade dagen totalt 614 upp iaf :)

Ska se till att få upp några HHs snart!

Nästan clearat min bonus på 225 dollar på everest, har 900 SP kvar vilket jag troligtvis tar imorgon.

BR: 11,5k

nl200everestbj0.jpg

Edit: Liten graf för mitt nl200 lir endast.