bongoBerra Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Försökte logga in på NETeller, men kontot hade blivit låst. Snackad med LIVE-supporten och bad dem ringa upp mig på mobilen. De sa då att hade satt mig i kö för att bli uppringd. Men hur lång tid tar det innan man blir uppringd? Jag har väntat i två timmar. Citera
Kenan83 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Försökte logga in på NETeller, men kontot hade blivit låst. Snackad med LIVE-supporten och bad dem ringa upp mig på mobilen. De sa då att hade satt mig i kö för att bli uppringd. Men hur lång tid tar det innan man blir uppringd? Jag har väntat i två timmar. Till mig sa de max 24h när de skulle ringa upp mig för någon månad sen. Citera
bongoBerra Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Till mig sa de max 24h när de skulle ringa upp mig för någon månad sen. Tack. Då blir det till att vänta. Citera
Kenan83 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Tack. Då blir det till att vänta. Förresten så ringde de typ 6 på morgonen, klart jag inte svara så jag fick ringa upp de dagen efter Tror du kan säga till de ca. vilken tid du kan svara om du inte har lust att ringa upp de. Citera
bongoBerra Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2007 Vid lunch i dag ringde en mycket trevlig indier upp mig. Allting gick bra, även om någon försökt logga in på mitt konto från ett annat land. 16 timmar tog det således innan jag blev uppringd. Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Vid lunch i dag ringde en mycket trevlig indier upp mig. Allting gick bra, även om någon försökt logga in på mitt konto från ett annat land. 16 timmar tog det således innan jag blev uppringd. nu blev jag nyfiken hur fasen kom ni in på att han var indier??=) Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Hello. Im calling from the the world largets online payment system NeTeller, you had e-mailed us about your account has been locked, what can I do for u? BingoBerra: Yes lock up the account please! Ok now its done! Bingoberra: Thank man You'r welcome..by the way my name is Maradja Sikson Bingoberra: So you'r from INDIA!! wtf man..why didnt you told me direkt=)!! måste varit så det gick till..ursäkta jag frågade=) Citera
bongoBerra Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 nu blev jag nyfiken hur fasen kom ni in på att han var indier??=) Jag antog att han var från Indien, då han pratade med indisk accent. Citera
Erna113 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Mig ringde dom upp otroligt snabbt. Hade precis skapat mitt konto på NETeller.... Det tog nog max 2 min innan telefonen ringde. Citera
Metaddict Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Det kan ju faktiskt (rent teoretiskt alltså) vara så att även supporten där har olika mycket att göra olika tidpunkter och dagar, precis som på alla andra företag Citera
bruce_ Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Ja det beror nog på tidpunkt, mig ringde dom inom några minuter. Självklart var det också en trevlig indier, älskar deras accent. Tror den har blivit utsedd till den accent på engelska som är enklast att förstå. Citera
Rush_Of_Joy Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Ja det beror nog på tidpunkt, mig ringde dom inom några minuter.Självklart var det också en trevlig indier, älskar deras accent. Tror den har blivit utsedd till den accent på engelska som är enklast att förstå. Jag förstår då ingenting när en indier pratar. Hade svårt att förstå vad en indisk tjej sa i luren när jag ringde PayPro. Fick fråga flera gånger vad det var hon sa åt mig. Nästa gång dem ringde var det en annan och då var det lättare att hänga med, men fortfarande fick man koncentrera sig. Det beror väl på vem som pratar. Och i telefon kan det ju dessutom vara lite svårare att höra exakt, än öga mot öga. Citera
bongoBerra Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 Det beror väl på vem som pratar. Och i telefon kan det ju dessutom vara lite svårare att höra exakt, än öga mot öga. Det beror nog mest på hur bra man är på engelska. Själv lyssnar jag ganska ofta på tolkar som tolkar från andra språk till engelska och då får man en viss erfarenhet. Citera
Sync Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Lånar denna tråd lite.. Jag har glömt bort om jag angav mitt hem- eller mobilnummer. Min mobil har nämligen pajjat Jag kan väl inte direkt säga "ring mig på detta nummer" Citera
Jomard Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Jag gjorde min första deposit ungefär 9 dagar sen och har sedan dess väntat på samtal. Två dagar efter kontot låste sig så pratade jag med en i live chatten och han påstod att han skulle ringa min mobil inom 24h. Nu har det gått 7 dagar och jag har fortfarande inte fått nåt samtal från dem. När jag ringer 00-800-7767-6343 får jag bara höra meddelandet "Samtalet kan inte kopplas fram just nu. Försök igen senare" Någon som vet vad man ska göra härnäst? Citera
Kenan83 Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Jag gjorde min första deposit ungefär 9 dagar sen och har sedan dess väntat på samtal. Två dagar efter kontot låste sig så pratade jag med en i live chatten och han påstod att han skulle ringa min mobil inom 24h. Nu har det gått 7 dagar och jag har fortfarande inte fått nåt samtal från dem. När jag ringer 00-800-7767-6343 får jag bara höra meddelandet "Samtalet kan inte kopplas fram just nu. Försök igen senare" Någon som vet vad man ska göra härnäst? hmm testa o fråga de på livechat igen. Om du inet kan logga in så skicak ett mail. Citera
Jomard Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly. Jag hatar detta meddelande. Har väntat på livechat i 3 timmar nu. Ska nog skicka ett mail som du sa, men senast tog det 3 dagar för de att svara på mailet... och svaret hjälpte inte ens mig Edit: Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jävla chatrutan uppdaterade inte så jag provade trycka på F5 för att uppdatera och då hade Paul snackat med mig men jag såg inget. TYPISKT! Citera
Luddinho Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Jag har sedan jag skapade mitt konto (har haft det i snart ett år) inte hört någonting från Neteller. Visserligen har jag inte haft något som helst problem med kontot än, men än då. Några av mina polare har sagt att Neteller ringer upp alla som skapar konto där. Citera
mr_Zelcko Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Är det inte så att dom ringer först när man har gjort första insättningen på NETeller ? Jag har skapat ett konto, men dom har då inte ringt mig än.. Citera
Perra1974 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Skapade ett konto där i onsdags men fortfarande har ingen ringt och låst upp kontot. Mejlade i fredags men har inte fått något svar ännu. När ska man börja bli orolig tro? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.