Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Försökte logga in på NETeller, men kontot hade blivit låst. Snackad med LIVE-supporten och bad dem ringa upp mig på mobilen. De sa då att hade satt mig i kö för att bli uppringd. Men hur lång tid tar det innan man blir uppringd?

 

Jag har väntat i två timmar.

Postad
Försökte logga in på NETeller, men kontot hade blivit låst. Snackad med LIVE-supporten och bad dem ringa upp mig på mobilen. De sa då att hade satt mig i kö för att bli uppringd. Men hur lång tid tar det innan man blir uppringd?

 

Jag har väntat i två timmar.

 

 

Till mig sa de max 24h när de skulle ringa upp mig för någon månad sen.

Postad
Tack. Då blir det till att vänta.

 

Förresten så ringde de typ 6 på morgonen, klart jag inte svara så jag fick ringa upp de dagen efter :(

 

Tror du kan säga till de ca. vilken tid du kan svara om du inte har lust att ringa upp de.

Postad
Vid lunch i dag ringde en mycket trevlig indier upp mig. Allting gick bra, även om någon försökt logga in på mitt konto från ett annat land. 16 timmar tog det således innan jag blev uppringd.

 

nu blev jag nyfiken

 

hur fasen kom ni in på att han var indier??=)

Postad

Hello. Im calling from the the world largets online payment system NeTeller, you had e-mailed us about your account has been locked, what can I do for u?

 

BingoBerra: Yes lock up the account please!

 

Ok now its done!

 

Bingoberra: Thank man

 

You'r welcome..by the way my name is Maradja Sikson

 

Bingoberra: So you'r from INDIA!! wtf man..why didnt you told me direkt=)!!

 

 

 

 

 

 

 

måste varit så det gick till..ursäkta jag frågade=)

  • 2 weeks later...
Postad

Ja det beror nog på tidpunkt, mig ringde dom inom några minuter.

Självklart var det också en trevlig indier, älskar deras accent. Tror den har blivit utsedd till den accent på engelska som är enklast att förstå. :)

Postad
Ja det beror nog på tidpunkt, mig ringde dom inom några minuter.

Självklart var det också en trevlig indier, älskar deras accent. Tror den har blivit utsedd till den accent på engelska som är enklast att förstå. :)

 

Jag förstår då ingenting när en indier pratar. Hade svårt att förstå vad en indisk tjej sa i luren när jag ringde PayPro. Fick fråga flera gånger vad det var hon sa åt mig. Nästa gång dem ringde var det en annan och då var det lättare att hänga med, men fortfarande fick man koncentrera sig.

 

Det beror väl på vem som pratar. Och i telefon kan det ju dessutom vara lite svårare att höra exakt, än öga mot öga.

Postad
Det beror väl på vem som pratar. Och i telefon kan det ju dessutom vara lite svårare att höra exakt, än öga mot öga.

 

Det beror nog mest på hur bra man är på engelska. Själv lyssnar jag ganska ofta på tolkar som tolkar från andra språk till engelska och då får man en viss erfarenhet.

Postad

Lånar denna tråd lite..

Jag har glömt bort om jag angav mitt hem- eller mobilnummer.

Min mobil har nämligen pajjat :(

 

Jag kan väl inte direkt säga "ring mig på detta nummer" :roll:

  • 3 weeks later...
Postad

Jag gjorde min första deposit ungefär 9 dagar sen och har sedan dess väntat på samtal. Två dagar efter kontot låste sig så pratade jag med en i live chatten och han påstod att han skulle ringa min mobil inom 24h. Nu har det gått 7 dagar och jag har fortfarande inte fått nåt samtal från dem. När jag ringer 00-800-7767-6343 får jag bara höra meddelandet "Samtalet kan inte kopplas fram just nu. Försök igen senare"

 

Någon som vet vad man ska göra härnäst?

Postad
Jag gjorde min första deposit ungefär 9 dagar sen och har sedan dess väntat på samtal. Två dagar efter kontot låste sig så pratade jag med en i live chatten och han påstod att han skulle ringa min mobil inom 24h. Nu har det gått 7 dagar och jag har fortfarande inte fått nåt samtal från dem. När jag ringer 00-800-7767-6343 får jag bara höra meddelandet "Samtalet kan inte kopplas fram just nu. Försök igen senare"

 

Någon som vet vad man ska göra härnäst?

 

hmm testa o fråga de på livechat igen.

 

Om du inet kan logga in så skicak ett mail.

Postad

All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.

 

Jag hatar detta meddelande. Har väntat på livechat i 3 timmar nu. Ska nog skicka ett mail som du sa, men senast tog det 3 dagar för de att svara på mailet... och svaret hjälpte inte ens mig

 

Edit: Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jävla chatrutan uppdaterade inte så jag provade trycka på F5 för att uppdatera och då hade Paul snackat med mig men jag såg inget. TYPISKT!

Postad

Jag har sedan jag skapade mitt konto (har haft det i snart ett år) inte hört någonting från Neteller. Visserligen har jag inte haft något som helst problem med kontot än, men än då. Några av mina polare har sagt att Neteller ringer upp alla som skapar konto där.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...