aGGe Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 spelade på expekt idag.. har frågat er förut. om det här med triss.. men denna gång.. så hade jag 6-4 han har 6-8 bordet ser ut såhär. 662QJ killen vinner... trots att vi har samma femkorts hand.. men han har bättre kicker på handen.. så är det verkligen bästa femkorts handen i alla lägen?`?` verkar inte så när d gäller triss * RP - QoS * Citera
DanielN Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Det där är split pot. Men kolla HH att det där verkligen stämmer. Han fick inte in färg eller att du kom ihåg korten fel? Citera
Papa Kubo Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Återigen är det en post som hör hemma i Frågor om handrankning? Men som Daniel säger, om det inte ligger minst tre kort i färg på bordet eller du inte minns korten fel så SKA det vara split. Visserligen är Primas programvara felprogrammerad, men så jävla illa att den inte kan urskilja den bästa handen kan det ju inte vara. Citera
gdaily Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Plocka fram Hand Historyn och posta här, så vi alla kan se?! Citera
Papa Kubo Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Lite svårt att posta då tråden är låst. Men om jag låser upp kanske det går bättre... Citera
QoS Postad 13 Februari , 2005 Rapport Postad 13 Februari , 2005 Känns som att det här passar bättre i THe-gruppen tillsvidare... Vi tar bort detta när mysteriet är löst! Enjoy! - QoS Citera
hazeelnut Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Han kanske vann på en flush om fyra av korten var i samma färg? Citera
Hjort Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Han kanske vann på en flush om fyra av korten var i samma färg? Min gissning är att expekt har implementerat den lite okända handen "trappstege". Exempelvis kan det vara en 4-6-8-T-Q eller 3-5-7-9-J. Citera
Papa Kubo Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Kallas inte det för holländsk stege? Citera
Hjort Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Återigen leder moderatorerna jakten på off-topic. Skäms på oss. Kallas inte det för holländsk stege? Det jag hört är "trappstege" och "satans-jävla-skithand-varför-i-helvete-spelar-vi-med-de-här-jävla-cp-reglerna". Men visst "holländsk stege" låter också bra. Citera
Recommended Posts