Infinitiv86 Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Tittade igenom gömman av HHs och fann denna hand, skulle gärna vilja ha lite åsikter ... Sitter med runt 80BB och FI har 100BB. HERO : Posts small blind 0.50 HeheOkok : Posts big blind 1.00 Dealt to HERO: HERO : Raises for 3.00 HeheOkok : Calls for 2.50 Flop HeheOkok : Checks HERO : Bets 5.00 HeheOkok : Raises for 17.00 HERO ??? Hur agerar vi i detta läge? En ganska dragig bräda utan några som helst reads... Any input would be appreciated. Citera
Infinitiv86 Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2007 Hmm.. denna skulle väl kanske egentligen ligga i low stakesforumet. Ngn mod. får gärna flytta den. Citera
Sylwester Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 edit: såg inte att det var HU Citera
jackbalsam Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Tittade igenom gömman av HHs och fann denna hand, skulle gärna vilja ha lite åsikter ...Sitter med runt 80BB och FI har 100BB. HERO : Posts small blind 0.50 HeheOkok : Posts big blind 1.00 Dealt to HERO: HERO : Raises for 3.00 HeheOkok : Calls for 2.50 Flop HeheOkok : Checks HERO : Bets 5.00 HeheOkok : Raises for 17.00 HERO ??? Hur agerar vi i detta läge? En ganska dragig bräda utan några som helst reads... Any input would be appreciated. 1. Du har pos så en syn kan nog vara befogad. 2. Är inte fi någon som spelar 5-10 och har dagbok här på forumet eller har jag blandat ihop någon? Citera
Infinitiv86 Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 1. Du har pos så en syn kan nog vara befogad. 2. Är inte fi någon som spelar 5-10 och har dagbok här på forumet eller har jag blandat ihop någon? 1. Känns som ett bra alternativ. 2. Kan nog stämma, handen utspelade sig dock någon gång i våras. Citera
bossbaver Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 1. Du har pos så en syn kan nog vara befogad. 2. Är inte fi någon som spelar 5-10 och har dagbok här på forumet eller har jag blandat ihop någon? fi sitter på färg+stegdrag och kör en semibluff.. Citera
psatiw Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 En ganska dragig bräda utan några som helst reads. Folda. Citera
Okok Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Haha det här måste ha varit längesen. Jag var antagligen tom, men du får nog lägga dig ändå för du kommer få smaka pott på turn och river =) Citera
Recommended Posts