MannenMedH Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Okej, det verkar som att nån satt in dollars på mitt fulltiltkonto. I historiken står det att betalningsmetoden är cash, kan man ens sätta in kontanter? Orkar jag bry mig? Citera
Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Okej, det verkar som att nån satt in dollars på mitt fulltiltkonto. I historiken står det att betalningsmetoden är cash, kan man ens sätta in kontanter? Orkar jag bry mig? Kan det vara ditt rb? Citera
MannenMedH Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Kan det vara ditt rb? nej jag tror inte det, dels så är det en alldeles för liten summa och dels sattes pengarna in i slutet på december, och jag spelade första gången på full tilt i början på just december så min första utbetalning borde inte komma förrän i januari. Dessutom står det inget på rakebacksidan om att jag ska ha fått någon utbetalning än. Citera
erik87 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Samma sak har hänt mig, $25 närmare bestämt. ingen aning om varför (inte RB) Citera
MannenMedH Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 det är inte leaderboard heller... Citera
urmy Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Kanske var dendär 12 day christmas giveaway bonusen? Jag fick 110 dollar totalt, varje dag mellan den 20e december och den 1 jan så gav ftp ut följande: 500 st priser a 10 dollar 200 st priser a 25 dollar 50 st priser a 100 dollar För att kvalificera var man tvungen att spela ihop mellan 1 till 300 ftp poäng per dag. Citera
MannenMedH Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Kanske var dendär 12 day christmas giveaway bonusen?Jag fick 110 dollar totalt, varje dag mellan den 20e december och den 1 jan så gav ftp ut följande: 500 st priser a 10 dollar 200 st priser a 25 dollar 50 st priser a 100 dollar För att kvalificera var man tvungen att spela ihop mellan 1 till 300 ftp poäng per dag. ah, den lär det ju va, klantigt av dom att inte skriva vad det är för nåt då... Citera
kalas_F Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Om du vinte vill ha dom så får du gärna föra över dom till mitt konto;-) Citera
Weedobooty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Samma här. Ingen aning varför. Eftersom jag är en ärlig människa i alla sammanhang utom poker, så meddelade jag FT support, men inget hände. Citera
Recommended Posts