Gå till innehåll

All in, ades och gretko - Tre grinders på väg upp!!!!


ades_va

Vem?  

64 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem?

    • All in
      23
    • gretko
      30
    • ades
      11


Recommended Posts

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svängig dag idag gubbar, 3k ner.

 

Skön pott mot stackars Jeppe_red, han är bara så jävla dålig. Galet vektajt. Skitkass.

 

Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), #

Table Jag´s HE, 5 Jan 2007 1:05 PM ET

 

 

 

Seat 1: peluri5 ($653.50 in chips)

Seat 4: Jeppe_red1 ($1,372 in chips)

Seat 9: pokerista75 ($1,542.50 in chips)

Seat 10: Jag ($1,594.95 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

pokerista75 posts blind ($3), Jag posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

peluri5 folds, Jeppe_red1 calls $6, pokerista75 calls $3, Jag bets $20, Jeppe_red1 calls $20, pokerista75 calls $20.

 

FLOP [board cards 3D,KC,4D ]

pokerista75 checks, Jag bets $50, Jeppe_red1 calls $50, pokerista75 folds.

 

TURN [board cards 3D,KC,4D,4H ]

Jag checks, Jeppe_red1 bets $100, Jag bets $300, Jeppe_red1 calls $200.

 

RIVER [board cards 3D,KC,4D,4H,2S ]

Jag bets $500, Jeppe_red1 calls $500.

 

SHOWDOWN

Jag shows [ KH,KD ]

Jeppe_red1 shows [ 4S,3S ]

Jag wins $1,776.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt läge jag får på flopen efter ppdimages kallsyn där. Hur agera? Jag kände mig helt vilsen handen igenom när den spelades.

 

 

Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), #

Table HE, 6 Jan 2007 8:01 AM ET

 

Jag plockar upp :4h: . :4s:

 

 

Seat 3: Kortspel ($939 in chips)

Seat 5: ppdimage ($608 in chips)

Seat 8: JESUS ($1,284.25 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

ppdimage posts blind ($3), JESUS posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Kortspel bets $20, ppdimage calls $17, JESUS calls $14.

 

FLOP [board cards 5C,6H,4C ]

ppdimage checks, JESUS bets $40, Kortspel bets $120, ppdimage calls $120, JESUS calls $80.

 

TURN [board cards 5C,6H,4C,AS ]

ppdimage checks, JESUS checks, Kortspel checks.

 

RIVER [board cards 5C,6H,4C,AS,7H ]

ppdimage checks, JESUS checks, Kortspel checks.

 

SHOWDOWN

ppdimage shows [ 7S,5S ]

JESUS shows [ 4H,4S ]

Kortspel mucks cards [ JS,JH ]

JESUS wins $418.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår efter charadern återförenades jag med några vänner på mcdonalds, när vi efter detta hade nått slags snöbollskrig/bråk började sen en tant stå och skrika åt oss på c:a 100m avstånd.

Först stod hon bara och harklade sig, sen skrek hon mamma lite ibland, sen började hon fråga om vi skulle röka eller om vi skulle röka. Till slut närmade hon sig oss medan hon ställde samma frågor; varpå vi snabbt gled in i en diskussion om vilken fin hud en av mina kompisar hade samt vilken snygg kroppsbyggnad han hade, medans vi hade såna här, som hon kallade det, pizzakroppar. Ironin i det hela är att killen hon pekade på ungefär bara äter pizza.

Efter detta säger hon "kom, nu går vi hem", så vi hakar givetvis på och börjar gå. När vi gått en liten bit möter vi hennes vänner som stått och väntat på henne - ytterligare en tant 50, samt en gubbe runt samma ålder som hade en cykel; samtliga är dyngraka.

De börjar tjata om sina barn och om mammor, så min ena kompis får för sig att säga att han inte har nån mamma, utan två pappor(han försöker senare även få in att han faktiskt har tre(3) pappor, då hans syster bytt kön) och att vi är hemlösa osv. Vi blir hembjudna på fika och grogg om vi vill och allt verkar sig bra, tills den första tanten helt plötsligt svingar mot mig och han som ljuger om allt och alla. Vi lyckades ducka och backa undan första slaget, men hon tar tag i oss igen och försöker ställa upp oss samtidigt som hon säger att hon ska visa oss sitt enda bröst, då hon har cancer. Vi rycker oss till slut lösa varpå hon jagar oss lite och säger åt oss att vi har ljugit hela våra liv och att vi ska bli slagna för det.

Det fortsätter lite i samma stil ända tills jag säger att hon är en dålig mamma då hon är ett värdelöst föredöme. Här slår det slint.

Följande halvtimme spenderar jag springandes baklänges och pratandes(jag kan inte gå hem för vi står nämligen alldeles framför mitt hus, och jag vill inte att hon ska veta vart jag bor).

Till slut går jag och gömmer mig i en skog så hon kan gå därifrån, sen går jag hem - när jag står och väntar ser jag henne f.ö. drutta omkull på trottoarkanten(hah! skadeglädje).

 

 

Orkade inte ta med allting, men hon lovade mig iaf att om hon ser mig på stan ska hon krama mig... som en anakonda... sen sa hon nått om en kaviartub.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU mot en av de bättre på nätverket. Vi har slagit om varandra flitigt pre. Hur agerar jag mot hans push? Finns viket?

 

 

Texas Hold'em $6-$6 NL (Real Money), #

Table SlickOla HE, 7 Jan 2007 11:09 AM ET

 

 

Seat 5: SlickOla ($761.50 in chips)

Seat 6: Torsby_Elit ($803.50 in chips)

 

:Qd::Qc:

 

ANTES/BLINDS

Torsby_Elit posts blind ($3), SlickOla posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Torsby_Elit bets $17, SlickOla bets $60, Torsby_Elit calls $46.

 

FLOP [board cards 3S,JD,10D ]

SlickOla bets $115, Torsby_Elit bets $737.50 and is all-in, SlickOla???????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...