Skalman5 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Säljer lotter själv så jag tvingar mig själv att köpa 2st texas hold´em lotter. Kan ju vara bra med viss produktkännedom.. Första lotten: Spel1: Mina kort: Tk 4k (spelar alltid den handen f.ö) Fi: Eh 9k Brädan: 2s 9r 5s 2h Ks Spel2: Mina kort: Es 6h Fi: Kr Qr (Ja! jag leder!!) Brädan: Första kortet Ks (ridå!) 5r 9k Jk 5s Andra lotten: Spel1: Mina kort: Es 3h fi: 8h 6s (Ledning igen!!) Brädan: Första kortet 8s (ridå!) 4r Ks 4k 7h Spel2: Mina kort: 8k 7s Fi: Kk Qr (connectors it teh shit!!) Brädan: Första kortet Ks (ridååå!) 2k 5s Es Kh Slutdiskussion: 40:- rätt upp i stjärten, Totalt tilframkallande lott, inte spännande någon gång på en fläck ens. Kommer floppa deluxe. Över till er kära trådläsare! Citera
Kometen Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Köpte ett par i utbildningssyfte då jag jobbar i kundtjänst i en matbutik, riktigt beroende framkallande lott Citera
jackbalsam Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Den här ska köpas. Spelar alltid på triss av någon anledning så nu är det dags att byta lott att slänga bort pengar på. Citera
Matteprof Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Är väl säkerligen 50% återbetalningsgrad på lotten, precis som Triss. Ni som är pokerspelare borde fatta bättre än att spela på en sida som tar en rake på 50% Citera
Broccoli Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Gäller att ha en jäkligt weak tight motståndare bara Citera
Waggho Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Kommer floppa deluxe. Medveten ordvits? Citera
jackbalsam Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Är väl säkerligen 50% återbetalningsgrad på lotten, precis som Triss. Ni som är pokerspelare borde fatta bättre än att spela på en sida som tar en rake på 50% Vad ska man spela då? Seriös fråga (något som finns där trisslotter finns). Citera
Gahlster Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Säljer lotter själv så jag tvingar mig själv att köpa 2st texas hold´em lotter. Kan ju vara bra med viss produktkännedom.. Första lotten: Spel1: Mina kort: Tk 4k (spelar alltid den handen f.ö) Fi: Eh 9k Brädan: 2s 9r 5s 2h Ks Spel2: Mina kort: Es 6h Fi: Kr Qr (Ja! jag leder!!) Brädan: Första kortet Ks (ridå!) 5r 9k Jk 5s Andra lotten: Spel1: Mina kort: Es 3h fi: 8h 6s (Ledning igen!!) Brädan: Första kortet 8s (ridå!) 4r Ks 4k 7h Spel2: Mina kort: 8k 7s Fi: Kk Qr (connectors it teh shit!!) Brädan: Första kortet Ks (ridååå!) 2k 5s Es Kh Slutdiskussion: 40:- rätt upp i stjärten, Totalt tilframkallande lott, inte spännande någon gång på en fläck ens. Kommer floppa deluxe. Över till er kära trådläsare! riggat! Citera
Matteprof Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Vad ska man spela då? Seriös fråga (något som finns där trisslotter finns). Då ska du enbart spela typ trav när det är jättejackpotar. Citera
Dostojevski Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Då ska du enbart spela typ trav när det är jättejackpotar. Helt rätt. Fast det finns väl iofs en del andra jackpot spel hos Svenska Spel där det ibland kan närma sig övervärde. Exempelvis delas rullpotterna från Matchen och Bomben ut någon gång om året. Misstänker att återbetalningen är ganska hög vid de tillfällena. Om man nu prompt ska skrapa trisslotter så har Unibet 75 % återbetalning på sina Trixx i jämförelse med de 50% som Svenska spel erbjuder. Fast å andra sidan ligger väl lite av tjusningen i det fysiska skrapet med en gammal 50-öring. Citera
Recommended Posts