Gå till innehåll

24hPoker bjuder Pokerforum på €5500 Freeroll!


24hPoker

Recommended Posts

New Year Freeroll 2007

 

Imorgon klockan 19:00 kör vi New Year Freeroll för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se! Totalt går 24hPoker in med €5500 som är helt gratis att vara med och tävla om. Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum.

Turneringen hittas i klienten 2007-01-05 19:00 CET. Lösenordet till freerollen kommer läggas ut i denna tråd imorgon klockan 17:00.

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

New Year Freeroll 2007

 

Imorgon klockan 19:00 kör vi New Year Freeroll för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se! Totalt går 24hPoker in med €5500 som är helt gratis att vara med och tävla om. Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum.

Turneringen hittas i klienten 2007-01-05 19:00 CET. Lösenordet till freerollen kommer läggas ut i denna tråd imorgon klockan 17:00.

 

Mvh

24hPoker

 

 

 

Fascinerande, av ren nyfikenhet.... ska 24h hålla två stycken €5500 turneringar samtidigt?

Varav den ena inte syns i turnerings schemat ännu ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

New Year Freeroll 2007

 

Imorgon klockan 19:00 kör vi New Year Freeroll för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se! Totalt går 24hPoker in med €5500 som är helt gratis att vara med och tävla om. Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum.

Turneringen hittas i klienten 2007-01-05 19:00 CET. Lösenordet till freerollen kommer läggas ut i denna tråd imorgon klockan 17:00.

 

Mvh

24hPoker

 

lol hur stor är chansen att ni har skrivit fel och att vinnaren till slut får €5?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

New Year Freeroll 2007

 

Imorgon klockan 19:00 kör vi New Year Freeroll för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se! Totalt går 24hPoker in med €5500 som är helt gratis att vara med och tävla om. Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum.

Turneringen hittas i klienten 2007-01-05 19:00 CET. Lösenordet till freerollen kommer läggas ut i denna tråd imorgon klockan 17:00.

 

Mvh

24hPoker

 

 

 

Hur kan 72 st redan vara reggade om lösen släpps 17:00 imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va?

 

Han menar det som diskuteras angånde en garanti turnering på samma nätverk men en annan poker klient.

 

Men anledningen till min fråga om dom har 2 turneringar samtidigt på 24h i morgon kl 19 CET med €5500 (jag ser fortfarande bara 1 med den prispotten) i är detta:

 

 

Citat: Vi vill bjuda alla spelare som skaffat konto genom Sidewalk Express på en gratisturnering fredagen den 5e januari vid 19:00 CET där vi lägger till hela €5500 (ca 50 000 kr) i prispotten. Turneringen är helt gratis för dig, men exklusiv eftersom den bara vänder sig till nya spelare. Slut Citat

 

--

 

Tog ett tag att få tag i mailet för att kunna kopiera/citera det här eftersom jag inte fick det personligen.

Om det nu bara är 1 turnering hur kan den då vara "exklusiv och bara till nya spelare" om den kommer vara för oss här med ?

 

P.S. Jag är tacksam att jag får spela en €5500 turnering gratis men ogillar falsk reklam och eftersom nu B2B nätet redan är uppe för diskussion så tar jag upp detta med, fast med en fråga eftersom det ju kan vara så att turneringen för forum medlemmarna inte kommit upp i klienten ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, då blir den väl fullreggad innan lösenordet kommer. Max 500st ?

 

Jo det stämmer, max 500 spelare. Men det är ju inte helt 100% säkert att det är samma turnering. Fast jag tar det som troligt att det är det.

 

Om det är samma T så har B2B tagit ett till litet felsteg med ont i en tå som resultat, men vad är det jämfört med MP/B2B "problemet".

 

Här är det ju i sådana fall bara frågam om lite FALSK reklam till nyreggade spelare som reggat sig via en affiliate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Kul att se att ni är engagerade i att Sidewalk kunderna har det bra :) Såhär ligger det till:

 

I mailet står det att turneringen är exklusiv, och det tycker jag inte man kan säga emot; den vänder sig till en viss skara (pokerforum+sidewalk) och den har en stor prispott (5500€). Vidare skriver vi att den vänder sig till nya spelare, här syftar vi på tidigare kampanjer vi kört med Sidewalk och att frirullen inte är för de tidigare kunderna som registrerat sig Sidewalk (november) utan endast "denna" omgång. De "äldre" spelarna därifrån har redan haft sina frirullar.

 

Hoppas detta reder ut missförstånden och lycka till imorgon.

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Kul att se att ni är engagerade i att Sidewalk kunderna har det bra :) Såhär ligger det till:

 

I mailet står det att turneringen är exklusiv, och det tycker jag inte man kan säga emot; den vänder sig till en viss skara (pokerforum+sidewalk) och den har en stor prispott (5500€). Vidare skriver vi att den vänder sig till nya spelare, här syftar vi på tidigare kampanjer vi kört med Sidewalk och att frirullen inte är för de tidigare kunderna som registrerat sig Sidewalk (november) utan endast "denna" omgång. De "äldre" spelarna därifrån har redan haft sina frirullar.

 

Hoppas detta reder ut missförstånden och lycka till imorgon.

 

Mvh

24hPoker

 

 

Ahh.. tack för svaren, då VET vi att det är samma turnering och att den kan vara full innan lösenordet ens kommer postas här i detta forum.

 

Fast jag måste fortfarande säga att mailet till sidewalk kunderna är missvisande. Exklusiv = ja, precis som du säger, men det är sen våra åsikter går isär ;)

 

Citat: ... exklusiv eftersom den bara vänder sig till nya spelare. Slut Citat

 

Hur jag än läser detta så kommer jag till slutledningen att bara nyreggade spelare ska få spela i den turneringen och inga som har konto sen tidigare oavsett hur dom skaffat detta konto. Detta skulle då utesluta dom flesta av oss på detta forum vilket vore trist som bara den.

 

Strunt samma... de börjar kännas som om denna diskussion har kommit så långt som den kan.

 

Tack för en gratis turnering med max 500 spelare och "stor" prispott istället för alla dessa max 6000-12000 som dom flesta har med prispotter av denna storlek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh.. tack för svaren, då VET vi att det är samma turnering och att den kan vara full innan lösenordet ens kommer postas här i detta forum.

 

Fast jag måste fortfarande säga att mailet till sidewalk kunderna är missvisande. Exklusiv = ja, precis som du säger, men det är sen våra åsikter går isär ;)

 

Citat: ... exklusiv eftersom den bara vänder sig till nya spelare. Slut Citat

 

Hur jag än läser detta så kommer jag till slutledningen att bara nyreggade spelare ska få spela i den turneringen och inga som har konto sen tidigare oavsett hur dom skaffat detta konto. Detta skulle då utesluta dom flesta av oss på detta forum vilket vore trist som bara den.

 

Strunt samma... de börjar kännas som om denna diskussion har kommit så långt som den kan.

 

Tack för en gratis turnering med max 500 spelare och "stor" prispott istället för alla dessa max 6000-12000 som dom flesta har med prispotter av denna storlek.

 

Håller med dig, när jag fick mailet så trodde jag bara att det var för sidewalkare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helförvirrad.. Tycker 24h:s svar tyder på att det är 2 st turneringar. De skriver ju först "Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum." men i ett annat inlägg skriver dom "den vänder sig till nya spelare, här syftar vi på tidigare kampanjer vi kört med Sidewalk och att frirullen inte är för de tidigare kunderna"... tja, kort sagt:

 

Vad fan pysslas det med? Förklara på ett enkelt sätt och sluta svamla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helförvirrad.. Tycker 24h:s svar tyder på att det är 2 st turneringar. De skriver ju först "Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum." men i ett annat inlägg skriver dom "den vänder sig till nya spelare, här syftar vi på tidigare kampanjer vi kört med Sidewalk och att frirullen inte är för de tidigare kunderna"... tja, kort sagt:

 

Vad fan pysslas det med? Förklara på ett enkelt sätt och sluta svamla!

 

Hehe..

 

Om jag inte svamlar nu så är det såhär.

 

Det är bara 1 turnering. Den vänder sig till dom nyreggad spelare via sidewalk (som redan fått passet till den i e-post), samma turnering vänder sig även till pokerforum/poker.se medlemmarna men dom får inte passet förän i denna tråden imorgon kl 17:00 CET.

 

Rätta mig mycket gärna om jag har fel.

 

Tillägg: sorry om jag rört till det hela genom att ställa min fråga från början men jag va faktiskt nyfiken. Hade jag inte frågat hade dom postat passet här i morgon utan att det hade skrivits massa i tråden som ev. rört till det för mycket. Bara hoppas att det inte är fullt när det är dags för passet att postas här.

 

tillägg 2: Men jag måste säga att jag känner mig lite osäker med efter svarsposten från 24h...

 

I parentesen tolkar jag det som att det är en turnering för båda parterna. men senare så blir jag faktiskt tveksam när jag läser vidare.

Fast jag tror fortfarande att det är 1 turnering för nya spelare via sidewalk + gamla spelare från forumet.

 

...I mailet står det att turneringen är exklusiv, och det tycker jag inte man kan säga emot; den vänder sig till en viss skara (pokerforum+sidewalk) och den har en stor prispott (5500€).

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

New Year Freeroll 2007

 

Imorgon klockan 19:00 kör vi New Year Freeroll för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se! Totalt går 24hPoker in med €5500 som är helt gratis att vara med och tävla om. Det räcker med att du har ett konto hos oss (inga andra krav) för att vara med och spela, det spelar ingen roll om du är taggad via Pokerforum.

Turneringen hittas i klienten 2007-01-05 19:00 CET. Lösenordet till freerollen kommer läggas ut i denna tråd imorgon klockan 17:00.

 

Mvh

24hPoker

 

Som jag fattar det så kör ni en turnering exklusivt för medlemmarna på pokerforum och poker.se. Ni lägger till €5500 och det kostar ingenting att vara med.

 

Det står inget om max antal deltagare så jag antar att det inte finns något tak.

 

Om det är en turnering för medlemmarna på Pokerforum och Poker.se så vet jag inte hur ni ska veta att man är medlem Pokerforum eller Poker.se men antar att ni kommer kolla upp det på något sätt (eftersom ni kommer lägga upp koden här så kan ju vem som helst registrera sig om koden kommer ut).

 

Nu skriver ni ju massa andra grejer :S Varför inte bara skriva som det är från början? Kan det vara vår kära vän Claus Nielsen som har kommit på denna underbara iden om freerollen? Håller han på o ta över hela B2B? Och vad är Sidewalk och hur kommer de in i bilden?

 

Detta börjar bli riktigt spännande :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...