Gå till innehåll

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 6 months later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 9 months later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
Postad
vore ju grymt skoj om det fanns någon pokerklubb eller liknande i trollhättan eller i närheten. Är grymt intresserad iaf, PMa gärna :)

Känner desamma.....bor i trollhättan men lirar överallt annars....vore kul me nån turre i hembygden....:-) helst idag....:lol:

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Postad

Finns det några Trollhättebor här som har poker som enda inkomst ? Vore kul att komma i kontakt eftersom jag själv spelar heltid men inte har någon irl person att snacka poker med.

Postad
Finns det några Trollhättebor här som har poker som enda inkomst ? Vore kul att komma i kontakt eftersom jag själv spelar heltid men inte har någon irl person att snacka poker med.

Jag är gammal Trollhättebo, dock ej enda inkomst(jobbar på GM så snart är det heltid som gäller :-D )

Postad

Ligger ca 120 km bort så nära är väl inte de rätta ordet kanske =) Men vad kul att iaf en person från Trollhättan har svarat. Har tankar på att starta en liten pokerklubb i Trollhättan så att pokerintresserade kan träffas och spela ihop. Kanske till och med att man grindar ihop i framtiden, men det är önsketänkande från min sida.

Postad

Finns en pokerklubb här redan...dem spelar 2-3 tours i veckan allt från 200 kr till 2 000 kr ibland rebuy och ibland freeze...

Själv spelar ja lite då o då... beroende på RIGGEN ;)

Skicka pm så kanske vi kan tjata lite

Moi

• 6 months later...