Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]

Recommended Posts

• Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hej!

Förtjusane liten sak!

Ett tips bara, skriv inläggsnummer istället för sidnummer. "Bilder i inlägg 570", eftersom alla tack och lov inte använder samma inställningar för antal inlägg per sida.

Tack! Ska se om jag kan lägga till det i rubriken :)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Postad

Jag är för tillfället inne i mitt livs värsta downswing! Har förlorat väldigt mycket sista veckan! Helt sjukt!

Har varierat med NL50 HU och NL50 SH, men inget står sig!

Inga TT, JJ, QQ, KK, AA vill ge mig något!

Satt häromkvällen med fullt inköp och tittar på AA. Fi talar först och höjer 2 och jag re raisar till 6,5. Han ställer in pre flop! Han visar AKs och floppen landar en låg regnbåge! Helt underbart! Han hade sina i hjärter och ett hjärter kom på flopp! Turn och river visar hjärter!

Floppar jag färg HU så floppar dom högre färg! 2par är likadant!

Det är verkligen inget som stämmer! Har verkligen den omtalade riggen slängd i ansiktet! Menar verkligen att INGET står sig!

Jag tycker själv att jag spelat sjukt bra, men åker på så in i helvete med utdragningar!

I slutet av den här månaden så flyttar vi till större lya! Då kommer min trogna stationära data kopplas in igen! Jag byter då även prima skin pga bananer! Får se om det kan hjälpa mig! Behöver en ordentlig nytändning!

Skulle även vilja sätta mig och grinda med Punkrock_kid och mrdawwe snart! Får se om det går att styra till något!

HU kommer jag skippa nu och jag går med största sannolikhet ner till NL20 för att se om det kan få in mig på vinnarspåret igen!

Behövde bara få skriva av mig nu efter ännu en helt sjuk session!