Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]

Recommended Posts

Postad
Ah nej det va igår morse som jag klonka,aah ska vinne Selmis nån gång varit så nära flera gånger så nån gång borde det komma..

Jo det va helt sanslöst igår, hela #"&&%/ tiden sprang jag in i monster å träffade jag ett set eller nåt annat så fick jag noll betalt på Empire alltså..

Undra om man inte skulle hållit sig till prima men har nött av så många bonusar som går att cleara på Nl 20 så tänkte köra den här lite snabbt innnan jag provar Nl 50 på prima..

Är ruskigt jobbigt att ha en sån dag eller period där inte nått funkar! Men det är bara bita ihop och kämpa!

Lycka till med NL50 då...jag är livrädd för den nivån efter mina 2 idiot skottningar på cdpoker! Bara frustrerande att stå still på samma ställe och behöva jobba upp på nytt! $500 har jag svårt att passera där!

• Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jaha, då har man havererat dagens resultat på everest! Vet inte vad jag styrde med riktigt! Men dagens asgarv var när jag vakna till i soffan av telefon och såg att jag blivit utsängd från de 4 borden jag satt vid! Lyckades somna under spelet :D

Ska lira lite cdpoker nu! Ska bland annat spela $10 000 guaranteed!

Ikväll måste jag juh klonka! Åt precis 1kg bruna bönor och ett paket bacon! Sist jag gjorde det innan en turre så vann jag den ;)

Postad

Näe ingt funkar ikväll! Hade 4 pp i turren och träffa inte...va inte i närheten av stegar eller bra träffar på dom få hände som gick att spela! Detta kombinerat med at jag är duktigt trött, gjorde att jag sket i re buy!

CG:et va samma sak...inga träffar och jobbiga utdragningar!

Bankrulle cdpoker: $408

Bankrulle everest: $32

Postad
Morrn morrn :) Sitter o nickar till hela tiden nu! Förra veckan va jag vaken ett dygn oxå och jobbade, men då var jag inte trött på samma sätt! Blir att sova lite direkt när man kommer hem...har redan ställt alarmet på mobilen :D

Som du hade det på empire igår låter som sama grej jag hade med cdpoker!

Jag har klonkat selma en gång, så du har lite att jobba på ;)

ConGratz till turre vinsten imorse!

Lilla pojken! Du måste lära dig de där med att kunna vara vaken en längre tid! :) Du skulle ju aldrig klara av att grinda NL200 i Las Vegas i 54 timmar med ditt sömnproblem :D

Work on your sleepingproblemos!!! hehe

Postad
Lilla pojken! Du måste lära dig de där med att kunna vara vaken en längre tid! :) Du skulle ju aldrig klara av att grinda NL200 i Las Vegas i 54 timmar med ditt sömnproblem :D

Work on your sleepingproblemos!!! hehe

hahaha skulle jag vara i Vegas så skulle det inte vara det minsta lilla problem ;) Jag förstpr inte hur du ens kunde gå o lägga dig efter BARA 54h vid bordet ;)

Postad

Jaha så va natten här och man har suttit och spelat en hel del och hejat på ZizziRoger som plussar fint för tillfället :) Grattis till honom!

Imorrn kommer flickan hem, så kvällen bjuder inte på nån grind! Men hon är inte hemma förens 22:15, så dagen är bokad :)

Och jag va smart och fixa iordning det mesta här hemma när jag kom hem från jobbet!

Everest har gått super piss igen! Har inte mkt kvar alls och det känns ganska hopplöst!

På cdpoker lirade jag en $5 turre där jag försvann tidigt mot en fisk! Sen fick jag inte till cash gamet som jag ville, så jag satte mig vid den stationära datan och drog igång 6 bord på 17" skärmen (brukar spela 4) och så gick jag ner till NL10. Gick bra och jävligt fort :D

Bankrulle cdpoker: $450

Bankrulle everest: $18

Postad

Jaha, då var daens första session avklarad! Har i skrivande stund inte kollat hur mkt minus det blev, men jag vann inga cion flips, jag träffa ap dåligt och jag förlora som favorit!

Kommer även spela en del turrar som jag redan har betalt!

Turneringarna är:

$1 rebuy $1000 guaranteed 13:00---------UTE efter 4 re buy där inget stod sig!

$3 rebuy $1000 guaranteed 15:00

$5 rebuy $5000 guaranteed 16:00

antar att jag får nöta vidare med cg:et så släpper det väl!

Bankrulle cdpoker: $424

Postad

Poker mässigt är det här en skit dag! Satan va jag har backat!

Färg torskar jag mot högre färg, jag fick inte ett set på mellan 25-30 pp :S

Inget höll!

I $3 turren åkte jag med rivrad stege mot kåk!

Nu är det paus i $5 turren! Har gjort en re buy och en add on där! Men är short, så vi får se! Skulle behöva vinna den :)

Bankrulle cdpoker: $377

Postad

Va tvungen att gå upp tidigt idag då tjejen börjar sitt nya jobb och behövde skjuts dit! Så jag hann ed en session med 4 bord på everest!

Jag var juh nere på $18 häromdagen och kände mig ganska så uppgiven när det gällde den sidan, den bonusen och dom pengarna jag satt in ($100)

Men en bra morgon där det gällde att koncentrera sig på hur fisken tänkte, gjorde att jag fick plussa!

Kommer nog ta det lite lugnt med cdpoker en stund!

Bankrulle everest: $105

Postad

Tjena Stoffe har islossningen inletts?

Det här kallas totlträff iaf hehe..

***** Hand 202059770 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 7 januari 2007 23:52:22

Bertil 22 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: mikepool (85.12)

Plats 2: Anderzon1 (80.00)

Plats 3: d-light (194.00)

Plats 4: Kuhn (316.55)

Plats 5: Dubbelman (389.40)

Plats 6: DocKonga (426.35)

Plats 7: Bjornelit (103.50)

Plats 8: MÖGELOST (197.00)

Plats 9: Guldgruvan (229.38)

Plats 10: blixsten (126.30)

DocKonga lägg LM 1.00

Bjornelit lägg SM 2.00

** Giv **

mikepool [N/A, N/A]

Anderzon1 [N/A, N/A]

d-light [N/A, N/A]

Dubbelman [N/A, N/A]

DocKonga [Kh, 10h]

Bjornelit [N/A, N/A]

MÖGELOST [N/A, N/A]

Guldgruvan [N/A, N/A]

blixsten [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

MÖGELOST Lägg

Guldgruvan Syna 2.00

blixsten Lägg

mikepool Syna 2.00

Anderzon1 Lägg

d-light Lägg

Dubbelman Syna 2.00

DocKonga Syna 2.00

Bjornelit Passa

*** Flop(Board): *** : [Dh, Knh, Eh]

*** Bet Runda 2 ***

DocKonga Passa

Bjornelit Passa

Guldgruvan Satsa 6.00

mikepool Lägg

Dubbelman Lägg

DocKonga Syna 6.00

Bjornelit Syna 6.00

*** Turn(Board): *** : [Dh, Knh, Eh, Dk]

*** Bet Runda 3 ***

DocKonga Satsa 10.00

Bjornelit Lägg

Guldgruvan Höj till 20.00

DocKonga Höj till 40.00

Guldgruvan Höj till 60.00

DocKonga Syna 60.00

*** River(Board): *** : [Dh, Knh, Eh, Dk, 2r]

*** Bet Runda 4 ***

DocKonga Satsa 82.00

Guldgruvan All-in 161.38

DocKonga Syna 161.38

*** Showdown *** : Rake: 11.75 Totalpott: 459.01

DocKonga [Kh, 10h] Royal straight flush Vinst :459.01

Guldgruvan [Knk, Kns] Kåk Vinst :0.00

Förresten hur är det med bomusen på Everest är den seg att cleara?? funderar på att ta den, och hur är motståndet på den sidan?? jaja ha det gutt å hoppas de lossnar riktigt snart..

Postad

Tjena Kongas!

Vilken jävla träff du fick! Att sen få betalt med den handen är guld! :D

Everest bonusen är nog ganska enkel att fixa om man kan hålla sig på NL25, men jag backar så fort jag tittar på den nivån just nu, så jag får bygga rulle på NL10 först och sen springa upp! Har nog bara fixat $15 av bonusen ($100 välkomst bonus) och det ska vara klart till den siste januari, så bara jobba jobba! :)

Klarar jag den så ger jag mig på $150 bonusen oxå!

Postad

När jag kom hem här runt 17:30 så satte jag igång att plocka iordning, diska osv. Men känner mig inte helt ok! Inte sjuk, men mer stressad fast ändå inte! Typ surt i halsen...ähh, jag vet inte hur jag ska förklara!

Hur som helst så blev det en 30 minuters session på everest innan jag skulle hämta flickan! Så när jag stänger ner min 4 bord ringer hon o säger att hon får skjuts av nån hem! Men men, låg plus, så lika bra att sluta! Ska iväg till pappa o dom och hjälpa honom lasta av grus!

Bankrulle everest: $124

Postad

Då va kvällens session avklarad!

Började med att snabbt jobba upp mig 2 inköp, men backa sen, så jag låg minus på sessionen! Dels pga att jag syna en allin med flush drag, vilket va lite dumt, men även utdragen på river där deras dåliga kickers gick in!

Men jag bet ihop och fokusera och slutade på plus!

Bankrulle everest: $151

Postad

Mindre lyckad session på morgonen! Tror det berode till största delen på att jag va stressad och jag hamnade allin 2ggr där min färg blev slagen av högre färg! Not good!

Nu är det dax att dra till jobbet!

Bankrulle everest: $132

Postad

Jag fick juh en dålig start på morgonen! Men nu har jag kört en 45 minuters grind efter jobbet, vilket gick betydligt bättre! Jag tog tillbaka morgonens förlust och bättrade på rullen lite till!

Totalt på mindre än 2 dygn (tror jag) så ligger jag nästan 11 inköp upp! :D

Bankrulle everest: $165

Postad

Nu är det snart dax att hämta flickan på jobbet, men jag hann med en session till! Gick inte lika bra och jag förösker hålla mig tight mot fiskarna!

Men det blev plus iaf!

Bankrulle everest: $174

Postad

Då har man spelat en session på morgonen efter att man kört tjejen till jobbet! Själv börjar jag om en timme, så det finns nog möjlighet till ytterliggaren en :)

Sessionen i sig gick bra, även fast jag jag åkte på en o annan smäll, framförallt framåt slutet!

Bankrulle everest: $194

Postad

Det blev en 20-25 minuters session till! Blev 2 NL10 bord och så prövade jag 2st NL25 bord! Gick ganska bra och så länge det är pluss, så är jag nöjd!

Nu ska jag till jobbet.............

Bankrulle everest: $208

Postad

Måste ta mig några minuter att skriva lite!

Känner mig så ruskigt nöjd över att ha plussat över 15 inköp på mindre än 3 dygn! Sen att det är NL10 spelar ingen roll! Inköp är inköp!

Men man får la säga att spelarna på Everest är lite speciella och det gäller att ha tålamod i början! Jag har sett ett antal gånger då dom ställe...eller rent av synar en allin med absolut ingenting! Kanske A högt, men med exempelvis 7:a som kicker!

Jag har juh märkt att den $100 välkomst bonusen jag lirar in kommer efter varje session och jag tror att jag har avklarat $28, så det får man väl egenligen dra av från rullen, men det lämnar ändå ett fint resultat!

Fortsätter det så här och när jag klarat av bonusen, så har dom juh ytterliggaren en bonus på $150 som jag tänker ta!

Behöver få ihop 5000:- till 2 räkningar som redan skulle varit betalda, så motivationen finns, även fast jag inte skulle vilja ta utav pengarna!

Jag ska juh även börja jobba extra igen, med att plasta glasfiber och kolfiber till bilar, mc osv! Så hur jag ska få in et i schemat vet i tusan, men det måste gå! Behöver pengarna!

Jaha, det va några rader, då är det bara fortsätta jobba och se fram emot nästa session som anagligen blir efter jobbet! Tvätttid idag och flickan slutar väl runt 19 och jag mellan 16-17, så lite tid finns det där :)

Postad

Då va man hemma från jobbet och har hunnit med en session! Den började bra och jag var nog upp 2 inköp! Tyvärr så blev det korttorka och noll träffar efter det och jag började backa! Sprang in i högre färg vid 2 tillfällen!

Visst, men plussar inte jämt, men jag hatar att backa!

Bankrulle everest: $198

Postad

Då va det dags för sängen! Har varit svängigt ikväll! Anmälde mig till en $500 guaranteed på everest...missa dock att det va en limitoch inte NL, så det gick som det gick :)

Bankrulle everest: $223