AoZ Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Jag har fortfarande inte hittat något entydigt svar på denna fråga.Är det någon som har mer information sen sist den här tråden var uppe? Alltså... hur är det med Föreningssparbankens E-kort. Går det bra att sätta in pengar men framförallt TA UT från pokersajter? Och i så fall, vilka sajter går/går det ej på? På B2B kan du ta ut till E-kortet utan problem, även efter att själva kortet har expirat. Dock så vet jag inte hur det fungerar på prmium sajterna inom B2B, i4poker som är just en premium sajt godtar inte E-kort för tillfället. Citera
Klassist Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Ställde ursprunligen den här frågan i 24h-hörnan, men jag gissar att det är bättre om jag frågar här istället: Hur funkar det när man ska skriva in kortnummer oh så där? Skriver man bara in sina fyra siffror då, eller ska man gå till någon speciell sida? Och hur fungerar det med cvv-numret? Skall det skrivas in som vanligt? Öhh... När du skapar ett e-kort på FSB (hur det är på andra banker vet jag inte) skapar du ju ett nytt kort - med 16 siffror, eget CCV och egen giltighetstid. Detta kan du sedan använda precis som ett vanligt kort. Aha. Nu förstår jag. Hade missuppfattat lite bara. Tack! Citera
Eastgrove Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Hmm.. går det att sätta in på Neteller med e-kort tro? Citera
FraXioN Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Hmm.. går det att sätta in på Neteller med e-kort tro? Bara onödigt då de tar massa avgifter när du sätter in med VISA. Sätt in via banköverföring till deras bankgiro istället. Någon som har en uppdaterad lista över vilka pokersiter det fungerar att sätta in och ta ut med e-kort? Citera
johansen Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nordicbet, Battlefieldpoker, Parbet, Svenska Spel, Bestpoker har då funkat att sätta in på. Tror att det funkar på de flesta sajter då det inte finns någon anledning till att det inte ska fungera, det är ju precis som ett riktigt kort. Citera
Recommended Posts