Gå till innehåll

NL - Ska jag folda AA pre-flop?

Recommended Posts

• Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag gått omkring och tyckt att detta är det trevligaste forumet någonstans... och jag tycker det är tråkigt att en kille som får veta att han har fel blir så upprörd. Jag kan bara hoppas att hans väldigt otrevliga sätt inte går ut över stämmningen här i övrigt.

Postad

DETTA VAR EN "TEORETISK FRÅGA" . DET HAR ALDRIG HÄNT O JAG UNDRAR OM DET HADE VART FEL O FOLDA , UNDER ALLA DESSA CIRCUMSTANCES SOM JAG SKRIVIT..

NI FATTAR JU SÅ ILLA SÅ DET E SYND OM ER , * HETS MOT FOLKGRUPP ÄR DEFINITIVT FÖRBJUDET *

* lfx

Postad
DETTA VAR EN "TEORETISK FRÅGA" . DET HAR ALDRIG HÄNT O JAG UNDRAR OM DET HADE VART FEL O FOLDA , UNDER ALLA DESSA CIRCUMSTANCES SOM JAG SKRIVIT..

NI FATTAR JU SÅ ILLA SÅ DET E SYND OM ER , ********

Snälla nu går det överstyr...

Postad

NI FATTAR JU SÅ ILLA SÅ DET E SYND OM ER , xxxxxx

Blir det någon HU mot Morbo eller? Jag kan tänka mig att spela annars..

Postad

NEJ DET BLIR INGEN HU FÖR NU HAR JAG LOSAT ALLTING, HELA MIN BR O NU SKALL JAG SLUTA MED POKERN TACK O HEJ. SES RUNT JUL DÄR JAG FÖRVÄNTAR MIG FINA PRESENTER AV ER

Postad
NEJ DET BLIR INGEN HU FÖR NU HAR JAG LOSAT ALLTING, HELA MIN BR O NU SKALL JAG SLUTA MED POKERN TACK O HEJ. SES RUNT JUL DÄR JAG FÖRVÄNTAR MIG FINA PRESENTER AV ER

Jag trodde det var din roll som tomte att ge OSS presenter?

Postad

Varför hänger du fortfarande här?

1. På ditt tangentbord finns en tangent som heter "Caps Look". Tryck på den.

2. "DET VAR EN TEORETISK FRÅGA." - Nej, det där kallas för hypotetisk fråga. Att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift är viktigt när man vill hävda något.

Postad

Även om det är lite troll-varning på Trio, så är det väl antagligen så att ni har en gräns för hur mycket ni skulle kunna syna med även ni? Jag skulle lätt syna med 100 Euro, och jag skulle synat 1000 Euro (vilket skulle vara klart kännbart för mig att torska, men ändå överkomligt), men var skulle er gräns ligga?

Jag gjorde en poll om detta för skojs:

http://www.pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=7422