Gå till innehåll

Mål för 2007


Ariados

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tycker dom "flesta" som skriver på Westbays forum har rätt höga mål..

Så jag ska väl inte heller vara blyg..!

 

Mitt mål är att spela in 1 000 000$ - 1 500 000$

etablera mej på special NL 1000/2000$

 

en del kanske tycker att mina mål är höga, men jag har bra odds asså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker dom "flesta" som skriver på Westbays forum har rätt höga mål..

Så jag ska väl inte heller vara blyg..!

 

Mitt mål är att spela in 1 000 000$ - 1 500 000$

etablera mej på special NL 1000/2000$

 

en del kanske tycker att mina mål är höga, men jag har bra odds asså!

 

Är det nån som klarar dom målen är det du sluggo!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt år, nya tag. Vad är era mål för pokern under det kommande året?

 

Själv siktar jag på $100k, och möjligtvis etablera mig på $5/10 NL. Svårt, men inte omöjligt. Om jag ska klara detta måste jag hålla mig mer disciplinerad och tilta mindre... känns okej just nu haft ett par riktigt bra dagar... :)

 

 

Förhoppningsvis blir detta ett lyckat år för Westbaypoker. Spelen är fortfarande riktigt saftiga online, verkar ha kommit en hel del nya europeiska fiskar.. förhoppningsvis kommer asiaterna också snart 8-)

 

 

Simma lugnt.. :D,

 

-Ariados

 

ser bra ut de hära, Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Pokermål:

 

-vinna 3ggr så mkt än -06

 

-gå upp i nivå snart

 

-åka på minst 3 stora liveturneringar

 

-spela fler stora nätturneringar

 

-köra kväll/natt pass istället för natt/morgon

 

OT mål:

 

-börja motionera

 

-äta nyttigare

 

-visa mig mer ute och dricka mer öl (inte bara grinda)

 

-vinna 3ggr så mkt en förra året kan bli svårt även att året börjat mkt bra, så ligger jag efter men då räknar jag ju med att spela högre i slutet av året...

 

-angående turneringar så skiter jag i det då det e för mkt tur inblandat och det känns som slöseri med tiden. Sen blir det lite turre spel såklart och ev. vegas i sommar och nån ept till hösten.

 

-spelar aldrig natt/morgon längre och börjar få lite struktur i dygnsrytmen

 

-äter nyttigare gör jag och har även börjat röra lite på mig men det ska bli mer.... har gått ner ca 4kg sen nyår och gör dubbelt så många armhävningar nu en för 3 månader sen.

 

-att jag ska dricka mer öl/alkohol ska ändras till mindre för det har blivit lite mkt i slutet... och ligger ca 50 000:- minus i baren detta år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livespel för er hajar är inget att tänka på eller?

Syftar inte direkt på klubben här i stan men vi andra åker ju ändå till sthlm, sviten, klubben och parti. Främst på sviten är det ju mycket livespel.

 

Jag spelar inte så mkt på nätet eftersom jag inte hittar plus men tycker det är 100ggr roligare att sitta ner med "live"människor och spela.

Speciellt om stämningen är bra som den oftast är.

Träffa en massa nytt folk och knyta kontakter, vilket vi oxå har gjort.

 

Förstår att det är på nätet ni hittat $$$ men ändå....

 

Den 20/4 åker vi nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca $70k+ i år (i princip bara från feb+mars, januari va inte många k+...)

 

Borde klara mitt $100k mål denna månad (april)... o känner mig redan ganska väletablerad på 5/10 NL... kanske dags för nya mål?

 

8-)

 

 

Jätte skoj att det har gått så bra för dig. Självklart måste du sätta upp nya mål. Skulle dock rekommendera att slutföra de du redan satt upp. Lätt att förivra sig annars ;-)

 

Vilket jag själv gör HELA tiden :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-vinna 3ggr så mkt en förra året kan bli svårt även att året börjat mkt bra, så ligger jag efter men då räknar jag ju med att spela högre i slutet av året...

 

-angående turneringar så skiter jag i det då det e för mkt tur inblandat och det känns som slöseri med tiden. Sen blir det lite turre spel såklart och ev. vegas i sommar och nån ept till hösten.

 

-spelar aldrig natt/morgon längre och börjar få lite struktur i dygnsrytmen

 

-äter nyttigare gör jag och har även börjat röra lite på mig men det ska bli mer.... har gått ner ca 4kg sen nyår och gör dubbelt så många armhävningar nu en för 3 månader sen.

 

-att jag ska dricka mer öl/alkohol ska ändras till mindre för det har blivit lite mkt i slutet... och ligger ca 50 000:- minus i baren detta år.

 

 

Vi kan ju hoppas att de kommer me iaf NL2000 till everest snart. Då e du garanterad 3ggr så mycke som förra året ;-)

 

Hur går det med wsop målet föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livespel för er hajar är inget att tänka på eller?

Syftar inte direkt på klubben här i stan men vi andra åker ju ändå till sthlm, sviten, klubben och parti. Främst på sviten är det ju mycket livespel.

 

Jag spelar inte så mkt på nätet eftersom jag inte hittar plus men tycker det är 100ggr roligare att sitta ner med "live"människor och spela.

Speciellt om stämningen är bra som den oftast är.

Träffa en massa nytt folk och knyta kontakter, vilket vi oxå har gjort.

 

Förstår att det är på nätet ni hittat $$$ men ändå....

 

Den 20/4 åker vi nästa gång.

 

När jag kommer hem till sommaren kommer jag självklart komma förbi på ett par spel på klubben. Antagligen kommer det bli en del del wajn där oxå eftersom du e så jävla riggad Per. Men det kan jag bjuda på ;-)

 

Men annars har jag inget sug efter livespel. Har funderat på nån månadsfinal på cosmopol men jag har aldrig orkat. Föredrar att ligga i sängen me laptopen på magen o lira istället :-D

 

Däremot skulle jag kunna tänka mig att hänga på er då ni kommer den 20:e. Ska bara se så man får ledigt från kärringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan ju hoppas att de kommer me iaf NL2000 till everest snart. Då e du garanterad 3ggr så mycke som förra året ;-)

 

Hur går det med wsop målet föresten?

 

Har skickat mail till supporten men det såg inte så ljust ut att dom skulle öppna upp NL2000 inom kort iallafall men kommer börja på lite andra sidor lite mer seriöst också...

 

wsop målet är nedlagt om jag inte monster rejkar i april/maj på purple men det gör jag nog inte då det gått så bra på everest så vill inte släppa sidan där jag har klonk dessutom är mitt purple konto halvtömt och jag har det "utlånat" en stund... Kommer spela nån satt till wsop och sen hålla ögonen öppna om nån vill sälja paket för det skulle vara roligt att vara på plats under wsop-circusen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livespel för er hajar är inget att tänka på eller?

Syftar inte direkt på klubben här i stan men vi andra åker ju ändå till sthlm, sviten, klubben och parti. Främst på sviten är det ju mycket livespel.

 

Jag spelar inte så mkt på nätet eftersom jag inte hittar plus men tycker det är 100ggr roligare att sitta ner med "live"människor och spela.

Speciellt om stämningen är bra som den oftast är.

Träffa en massa nytt folk och knyta kontakter, vilket vi oxå har gjort.

 

Förstår att det är på nätet ni hittat $$$ men ändå....

 

Den 20/4 åker vi nästa gång.

 

Då jag i stort sett lagt ner mitt rejk mål så får jag nu lite mer tid åt livespel...

 

Kan tänka mig att hänga med till sthlm framöver men är inte hemma den 20/4..

 

Det jag tycker suger med livepoker är att jag blir sååå uttråkad då man bara blir tilldelad ca 25händer/h mot kanske 400-500händer/h på nätet på några bord, men om du styr upp ett live cashgame på klubben med minst 25-50 blinds så lovar jag att jag kommer.

 

Sen kan jag hålla med om att live poker är roligare och klart mer socialt men jag spelar för pengarnas skull och vill jag ha roligt så finns det många andra saker jag gör istället för att spela poker... men visst saknar man ljudet av markerna som rasslar ibland och hade sett fram emot grebbestads sidospel men det sket sa ju...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde jag skulle ramla av stolen när jag läste detta... ;-):mrgreen:

 

Nej vars bra jobbat m8 och bygg på nu...

 

Sen börjar firch å jag sakna dina talanger i köket! :-P

 

SMiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilan!!

 

Det får bli wiggad bäverfilé a´la tommy och lite klonk nån kväll asså..!

 

Måste ju komma upp o ge lite otur på er lina ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker dom "flesta" som skriver på Westbays forum har rätt höga mål..

Så jag ska väl inte heller vara blyg..!

 

Mitt mål är att spela in 1 000 000$ - 1 500 000$

etablera mej på special NL 1000/2000$

 

en del kanske tycker att mina mål är höga, men jag har bra odds asså!

 

Kan väl meddela att det går så där.. =)

 

Men ja har ju 9 månader till på ma! :D

Går mer plus live än på nätet.. Så ja e wätt nöjd iaf..

 

Just nu syns jag endast på Prima bland roundersborden... yeah..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får ta och arrangera en cosmopol resa nån gång snart som vi snacka om i grebbestad... jag är definitivt sugen =) Möjligt att jag hänger på den 20e.. jag kan ju lätt ta mig till sthlm från lkpg med tåg osv, vart hade ni tänkt å lira?

 

 

Personligen hoppas jag INTE att Everest öppnar 2k NL bord.. det kommer bara attrahera duktiga spelare till sidan och det är knappast så att fisken kommer sitta på de borden... men nu är ju hoppet så stort mellan 400 NL och 1k NL att halvrika fiskeuropèer söker sig till de högsta borden för de vill inte gambla om "småpengar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir Sviten på fredagen och på lördagen är det lagpoker för våran del.

 

Det är bara en lite turre på fredan, 600 inköp, tror det är 10k startmarker ist för 7,5k som förut. Personligen slaskar jag turren, när cg borden drar igång så tar ja varje 70/30 chans jag får och stoppar in för att lira cg ist :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...