Gå till innehåll

Punkrock_kid - Satellittomteri och CG-grind


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ser framemot summeringen. Slår nog alla andra som mestadels spelat NL200 men här går jag nog bet...

Du slår mig nog. Har inte spelat så jättemånga händer och har inte plussat så jättemycket:-)

 

Jag satt pa Kung Knekt, i Big blind och knappen stallde in, ska jag syna?

:lol:

 

Du vet ju att han inte har en särskilt stark hand;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var Februari månad avslutad och jag får väl skriva ihop min sedvanliga(tråkiga, meningslösa?:-) ) sammanfattning. Såhär lyckades jag med mina månadsmål.

 

:spade:Spela minst 30k händer - Detta mål missade jag, spelade 23954 händer på Prima och en del på CDpoker(inte alls många) och det får väl ses som ganska lite.

 

:spade:Plussa $12k ink. RB - Miss, Om jag inte räknat helt åt [censored] så slutar månaden strax under $11k + med bonus+RB och jag vet inte om jag ska vara nöjd eller missnöjd med det resultatet. Totalt sett över de nivåer jag spelat så har jag 6,4 PTBB/100 och det är väl okej.

 

:spade:Vinna vår interna plustävling - Miss:-( Tror att Dapine hade högst PTBB/100 av oss alla i villan men han spelar ju bara NL200 så det är ju lite fusk..

 

:spade:Känna på NL500 igen - Det har jag gjort:-D Har spelat både NL500 och NL600, dock med negativt resultat. Vet inte om jag spelade jättedåligt, iaf inte på NL500 men antar att jag inte hade flytet jag behövde.:-)

 

Har verkligen inte extrem oflyt längre när jag spelar vilket jag hade december/januari och det är riktigt skönt. Tror jag spelat ganska bra för det mesta även om jag mot slutet av månaden spelade lite sämre. Här kommer grafen över mitt Primaspel denna månad

 

februarigrafrr6.th.png

 

Månadsmål för Mars

 

Ser fram emot Mars med tillförsikt, tror och hoppas att det kan bli en riktigt bra månad. Kommer försöka spela betydligt mer under denna månad än vad jag gjort tidigare. Måste helt enkelt lära mig att hålla mig fokuserad under längre sessioner. Här kommer målen. Behöver inga kommentarer på att jag sätter upp resultatmål, det är mycket roligare att göra det;-) Kommer främst att spela NL400 nu under början av månaden.

 

:heart: Spela 40k händer

:heart: Vinna $17k inkl. bonus+RB

:heart: Försöka spela NL500 - NL600 mot slutet av månaden

:heart: Vinna vår interna plussartävling

 

:diamond: Träna på gymet minst 4 gånger

:diamond: 175 i bowling

:diamond: Vinna bli brun tävlingen mot de andra i villan.

 

Imorgon drar vi igång. Wish me luck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat min första session för månaden nu på morgonen och efter en del upp och ner på mina tre NL400 bord så slutade jag $600 upp. Sessionen hann knappt börja innan jag fick in pengarna på flopp med floppad nötfärg mot topset och blev utdragen.(fulla stackar). Spelade tillbaka pengarna och förlorade sedan med floppat topset mot floppad nötfärg, semidjupa stackar:evil: Spelade tillbaka och vann ett par potter där jag lyckades hitta ett par bra turnkort:-) Skönt att starta med gröna siffror!

 

Mer spel senare under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag valde jag att spela lite 2,5/5 och 3/6 för skojs skull. Gick upp och ner i början men jag slutade iaf ungefär $700 upp. Sedan dog Prima:-? Har inte hunnit med att spela så värst mycket under dagen då jag och mrdawwe drog med eyedol och hans kompisar till beachen, mycket trevligt:-)

 

De försökte också tjata med oss ut för festande ikväll och det är helt klart ett alternativ, annars så kan det nog bli lite mer grind sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra float i Karon! Får vi göra om någon dag.. Tycker dawwe att han börjar bli för brun kan vi alltid fixa lite solskyddsfaktor 50 åt han ;)

Hyfsat tryck på Rock City igår, synd ni inte haka.

 

Utgång idag?

Nu ska via byta hotell här, ciao.

Mycket bra float i Karon. Vi var där även idag men Dawwe fick stanna hemma då han var sönderbränd:-D :-D Klart vi ska dit någon mer dag.

 

Varför hotellbyte?

 

Vi var väldigt nära att hänga på till RockCity men det blev så sent imo så vi skippade det. Tydligen är det någon Buddhadag idag så alla barer ska vara stängda enligt vad vi fått höra:rolleyes: Annars hade iaf jag varit sugen på att festa. Vi ska eventuellt till Phuket town och kolla Liverpool-Man United på storbild ikväll ifall det är öppet, vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:diamond: Träna på gymet minst 4 gånger

 

4 gånger på en månad, var försiktig så att du inte sträcker ett lillfinger eller nåt :mrgreen:

 

guij<w4ktya<r5ë <WT4EJRGkhrhtåolråjyprÿpr5tkojp6å4o4e¨åpy2p

 

 

Från $700 plus till $1000 minus på relativt kort tid, 2/4 och 2,5/5 spel.

 

Antar att ni inte gick ut o söp :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 gånger på en månad, var försiktig så att du inte sträcker ett lillfinger eller nåt :mrgreen:

 

 

 

Antar att ni inte gick ut o söp :shock:

Tilta mig inte, jag är ingen atlet längre:-) 4 gånger på en månad är extremt mycket för en person som aldrig satt sin fot på ett gym.

 

Jag ville dra ut och festa men lyckades inte få tag i någon taxi;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har än så länge spelat 1400 händer idag och ligger för tillfället ungefär $2k +. Har svängt en del upp och ner men mot slutet hittade jag spelet och flytet så det kunde sluta på ett bra plusresultat. Får inte NL500 spelet att stämma för tillfället, back $1500 där idag men på NL400 är jag plus $2700. Vet inte om det kanske är tillfälligheter...:-)

 

Ska kolla sen om jag kan hitta några intressanta händer att posta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag ville dra ut och festa men lyckades inte få tag i någon taxi;-)

 

 

Sluta snacka skit, det finns inget mer tillfredställande än att sitta och lira när man har flytet, får en lite skönare känsla av det än lite alkohol, klart du valde att sitta hemma ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta snacka skit, det finns inget mer tillfredställande än att sitta och lira när man har flytet, får en lite skönare känsla av det än lite alkohol, klart du valde att sitta hemma ;)

Jojo, jag var verkligen sugen på att spela mer efter mardrömmstimmen;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

släng inte upp några händer från idag när jag va iblandad, dom va löjligt kalla från min sida borde reraisat mot din aq pre...sen checkcallat/checkfoldat tripsen i andra handen, men va lite semitiltad å då gör man inte alltid rätt...

 

va ni nått på stranden? ska ni ut nått ikv? koll på några vettiga ställen?

 

ha d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

släng inte upp några händer från idag när jag va iblandad, dom va löjligt kalla från min sida borde reraisat mot din aq pre...sen checkcallat/checkfoldat tripsen i andra handen, men va lite semitiltad å då gör man inte alltid rätt...

 

va ni nått på stranden? ska ni ut nått ikv? koll på några vettiga ställen?

 

ha d

Okej, ska inte posta några av de händerna:-) Vad hade du när jag hade AQ? och dina trips är väl inte så lätt att kasta trots allt iom att jag bara synar flopp.

 

Idag var vi inte på stranden men vi var ju i Karon både igår och i förrgår så idag fick det bli en paus från det.

 

Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Det är ju turneringssöndag idag och eyedol o co kommer förmodligen hit och spelar. Det optimala vore ju att sticka ut och festa så man är extremt dragen när turneringarna börjar men så blir det säkert inte;-)

 

Vet inte riktigt vilka uteställen som klassas som de bästa men om ni tänkt dra till Patong så är väl det mesta likadant..

 

Ha de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Det är ju turneringssöndag idag och eyedol o co kommer förmodligen hit och spelar. Det optimala vore ju att sticka ut och festa så man är extremt dragen när turneringarna börjar men så blir det säkert inte;-)

 

Kan ju alltid bli lite semidragen, kom hit till Patong sen så kan vi ju ta några öl och dra till er ihop sen när turrarna börjar.

Vi ska ut o käka med en gammal klasskompis vid 19:30 men sen så..

Aja bara en tanke, ses senare ivf som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad trevligt ni verkar ha det där borta då... vad blir det för tours och vad lever ni i för tidszon? 8h före sverige eller något va?

 

gl ikväll (första posten). =)

Jodå, det e trevligt här:-) Vi ligger 6h före Sverige. Funderar om man skulle spela Prima, Stars o kanske Party. Vet inte om kanske ipoker har någon också. Ska kika runt lite snart.

 

TyTy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...