Gå till innehåll

gdaily: Dubbel EPT-satellitklonk!

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Iskallt på GNUF LPW-satten. 10 spelare vilket gjorde övervärdet till 100%. Men vad hjälper det när man foldar i en halvtimme, sedan ställer och får blixtsyn av AK. Plats nio.

30/6 Betway EPT Weekly (semi)final ($150?)

30/6 Centrebet WSOP-Europe TNL ($470)

1/7 Parbet Caribean CPC-feeder (2k MPP)

2/7 Partypoker Scandinavian Masters (värde $140)

11/8 WSOP-E Pokerroom (värde?)

Å andra sidan kvalade jag till Poker Magazines frirullefinal på Partypoker. Att det bara är 60 pers som upptäcker denna rulle per dag är obegripligt. En dags chans till, 10 pers går vidare varje dag, på söndag spelar alltså 80 pers om ett $11.000 säte till Scandinavian Masters. Det om något är bra värde!

Postad

Smekte in feedervinst i Omahafeedern också idag. Synd nästan, man såg ju nästan fram emot att försöka kvala hela veckan lång, det är så sällan man får spela Omahatävlingar :-)

30/6 Betway EPT Weekly (semi)final ($150?)

30/6 Centrebet WSOP-Europe TNL ($470)

1/7 Parbet Caribean CPC-feeder (2k MPP)

2/7 Partypoker Scandinavian Masters (värde $140)

26/7 Titanpoker WSOP-Europe PLO ($320)

11/8 WSOP-E Pokerroom (värde?)

Jag har löjligt bra RoI på månadens feeder, men klonken i mainsatelliten lyser med sin frånvaro. Jag var ju nära med 90% av markerna H2H på Everest i $22.000-satelliten till London men det gick ju inte.

Så, jag fick in lite gnäll också.

Postad
Jag råkade vinna LPW-satten, har du koll på ifall det är 18 eller 21 som är åldersgränsen för WSOPE?

Grattis,

jag vet inte, men skulle gissa på 18, vi är ju i ett civilicerat land.

Postad
Grattis,

jag vet inte, men skulle gissa på 18, vi är ju i ett civilicerat land.

Tack tack, ok jo antog också att det var 18. Men skulle vara kul att ha ett klart besked. Har försökt surfa runt lite på nätet utan att hitta något svar.

Postad
Iskallt på GNUF LPW-satten. 10 spelare vilket gjorde övervärdet till 100%. Men vad hjälper det när man foldar i en halvtimme, sedan ställer och får blixtsyn av AK. Plats nio.

Å andra sidan kvalade jag till Poker Magazines frirullefinal på Partypoker. Att det bara är 60 pers som upptäcker denna rulle per dag är obegripligt. En dags chans till, 10 pers går vidare varje dag, på söndag spelar alltså 80 pers om ett $11.000 säte till Scandinavian Masters. Det om något är bra värde!

Hej du, grattis till den/ de du gick vidare till, jag gick också vidare i Partys sat. Vad är ditt nick där?

Och den spelas INTE på söndag. Så du inte sitter och väntar i onödan.

Congratulations on winning a Poker Magazine SPM Freeroll Final qualifier.

You have been registered to the Poker Magazine SPM Freeroll Final tournament to be held on July 02nd 2007 13:35 EST.

Bara för att vara snäll så här mitt i natten.

Peter

Postad
Hej du, grattis till den/ de du gick vidare till, jag gick också vidare i Partys sat. Vad är ditt nick där?

Och den spelas INTE på söndag. Så du inte sitter och väntar i onödan.

Congratulations on winning a Poker Magazine SPM Freeroll Final qualifier.

You have been registered to the Poker Magazine SPM Freeroll Final tournament to be held on July 02nd 2007 13:35 EST.

Bara för att vara snäll så här mitt i natten.

Peter

Oj, måndag alltså?

Postad

Det är ett nick med mycket stark Omaha-anknytning, sedan jag idkade shortstackspel på PLO 10-20. Då kan du säkert lista ut nicket :-)

Postad
> Dealing Hole Cards(9s Js )

> MagicDeal wins 440 with Three of a Kind, Queens

> gdaily wins 5,930 with a Straight, King high

MagicDeal> how u can call that !!!!!!!!

gdaily> I got 4:1 on a 4:1

[Observer]l_Grind_On_U> and risking ur tounament on a draw?

gdaily> yes, why not

[Observer]l_Grind_On_U> that have notting aout odds 2 do....

Nähä, om det inte har nåt med odds att göra, vad har det då?

Ligger 2500 i mitten, triss A betar 1300, triss B synar. Jag har 8 outs, dvs typ 20% på en femoddsare (4:1). Ja, jag riskerar tävlingen på det, allt annat är fel. Bygger väldigt gärna stack tidigt eller åker ut och kan göra något annat.

Postad
Nähä, om det inte har nåt med odds att göra, vad har det då?

Ligger 2500 i mitten, triss A betar 1300, triss B synar. Jag har 8 outs, dvs typ 20% på en femoddsare (4:1). Ja, jag riskerar tävlingen på det, allt annat är fel. Bygger väldigt gärna stack tidigt eller åker ut och kan göra något annat.

Var bara glad för att du får spela med sådana som inte förstår det :)

Postad

Du som gått vidare ett par ggr nu.

Har du koll på värdet för detta?

Do you know you can go on winning multiple entries to the Poker Magazine SPM Freeroll Final tournament?

That's right but you must play your first Poker Magazine SPM Freeroll Final entry first and any additional entries will be refunded to your PartyAccount.com account

Själv spelade jag som vanligt och klarade inte att komma vidare en andra gång, men en chans till i morgon att få lite pengar.

Peter