DaPine87 Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Kan man på nått sätt casha till bankkonto från fulltilt? Citera
heddy Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 skulle också jättegärna vilja veta detta. det står ju dock "no cashouts to visa or mastercard..." vafan? Citera
drew tha hustler Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Du måste casha ut till Neteller och sen till ditt VISA. Omständigt, jag vet. Citera
hampulito Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 transfera eller chip dumpa till någon polare med netteller. om du inte har det själv Citera
jason Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 transfera eller chip dumpa till någon polare med netteller. om du inte har det själv Ja, det är säkert en jättebra ide om du vill riskera att få både ditt konto och kompisen konto låst. Läs lite på 2+2's forum så hittar du ett antal historier där folk fått sina konton låsta för liknande grejjer. Citera
kjell-fr Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Chipdumpning är nog inget man bör rekomendera till någon. Ett tips för framtiden kan vara att kolla i förväg innan du sätter in pengar, hur utagen fungerar. Tyvärr så måste man konstatera att det generellt är bra mycket enklare och smidigare att sätta in pengar än det är att ta ut dom (ingen nämnd ingen glömd). Citera
Full Tilt Poker Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Chip dumping är strängeligen förbjudet. Vad gäller uttagsmöjligheter kommer det kommer flera nya under 2007. Överföring direkt till bankkonto är idag endast möjlig för stora uttag. PM:a mig för mer information om det. mvh Full Tilt Poker Citera
lejonkung Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Chip dumping är strängeligen förbjudet. Vad gäller uttagsmöjligheter kommer det kommer flera nya under 2007. Överföring direkt till bankkonto är idag endast möjlig för stora uttag. PM:a mig för mer information om det. mvh Full Tilt Poker hur mkt är ett stort uttag? jag har tänkt ta ut ca 7000 till banken, tillräckligt stort? Citera
goofy_pinko Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Kan man på nått sätt casha till bankkonto från fulltilt? Neteller.. Citera
petla Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Chip dumping är strängeligen förbjudet. Vad gäller uttagsmöjligheter kommer det kommer flera nya under 2007. Överföring direkt till bankkonto är idag endast möjlig för stora uttag. PM:a mig för mer information om det. mvh Full Tilt Poker Kan du utveckla detta? Själv vill jag bara spela om visa-kort fungerar. Citera
Full Tilt Poker Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Att ta ut vinster direkt till sitt Visa-kort är i dagsläget inget vi har stöd för. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts