Gå till innehåll

Onlinespel: Tower Defence

Recommended Posts

• Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
placering av tornen är a och o. tex ett blått fullt uppgraderat är dumt att ha i början av banan. bättre att satsa på att ha det i mitten. då det når hela banan. Placera tornen så deras range inte går utanför barnan och täcker så mycket som möjligt.

Gröna torn är för övrigt grymma :P

Wohoo.. 71, Danke för tipset

Postad
hur mycket damage har ett eld torn fullt uppgraderat.. ?

7021. De är billiga att uppgradera i början, men uppgraderingarna kostar, i tur och ordning:

20, 30, 50, 80, 600, 1500

Dyrt på slutet med andra ord.

Postad

jag har försökt att blanda blåa på näst högsta och högsta med gröna på högsta i diverse kombinationer. börjar tror att det är gröna som gäller och 84 som är max. men känns som att man borde kunna få 85+.

gröna enligt bilden med 84 fast en grön+blå i samma ruta typ i mitten mot höger vill jag tro ska göra susen, men jag har bränt för många timmar med att prova andra saker så jag orkar inte köra mer :( men testa om ni orkar.

Postad

För att klara 90 tror jag man måste variera sig, även fast dom har olika styrka så skjuter ju inte tornen exakt lika snabbt eller? Den stora kanonen suger balle iaf. onödigt att köpa den om man inte ska upradera för 15k. och det kan man inte

Postad
jag har försökt att blanda blåa på näst högsta och högsta med gröna på högsta i diverse kombinationer. börjar tror att det är gröna som gäller och 84 som är max. men känns som att man borde kunna få 85+.

gröna enligt bilden med 84 fast en grön+blå i samma ruta typ i mitten mot höger vill jag tro ska göra susen, men jag har bränt för många timmar med att prova andra saker så jag orkar inte köra mer :( men testa om ni orkar.

har klarat 85 men mer går fan inte

Postad
79, hade tagit mig till 80 med oprimal start. Hur startar ni?

2gröna, uppgraderar den som ligger närmast där de kommer ifrån sedan den andra. sedan maxar jag den första, när den är maxad börjar det gå fortare =)

• 2 weeks later...
Postad

Först tänkte jag "hur lyckades han utan att döda den första vågen av prickar", för det har jag aldrig lyckats med. Men sen såg jag att det har inte du heller. Men mästerligt smart ändå!