illerrre Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Tower defence kommer från wc3 egentligen, rätt stort där. Nej det kommer från Starcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 81 nu What the? Nu får du dela med dig av lite strategitips! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 What the? Nu får du dela med dig av lite strategitips! 82 nu ne men det gäller att köra på enbart gröna torn och att sätta dem på kanterna av gångarna: http://www.jestertrek.com/temp/turrets-build.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Skitkul! 68p på första. 72 på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 tower defence e ju ute riktiga män spelar dicewars =) http://www.giddgames.com/games/dicewars.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 81... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 tower defence e ju ute riktiga män spelar dicewars =) http://www.giddgames.com/games/dicewars.swf Ja den e oxo sjukt rolig.. Det spelet borde man egentligen analysera lite djupare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 74p på första försöket, utan nån töntig fjoll-hjälp med strategin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 tower defence e ju ute riktiga män spelar dicewars =) http://www.giddgames.com/games/dicewars.swf Tar lite tid, men är alldeles för enkelt, man kör ju sönder motståndet för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 lyckas få ca 9000 av de 15000 som behövs för att köpa 909090. ska se om jag kan optimera fram ytterligare 6000poäng innan invånarna tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 lyckas få ca 9000 av de 15000 som behövs för att köpa 909090. ska se om jag kan optimera fram ytterligare 6000poäng innan invånarna tar slut. vad jag har läst så är det helt omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 67 på första. Riktigt roligt spel, så blir nog ett antal gånger till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Detta är max som går verkar det som http://imagesocket.com/view/8452e.JPG edit: tilt på bildhelvetet men nu ska den funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Nej det kommer från Starcraft. På SC hette det väl Matrix defence? TD heter det på WC3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 På SC hette det väl Matrix defence? TD heter det på WC3. Nej det gjorde det inte. Matrix defence fanns också och det finns på wc3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 han som gjorde spelet klarade lvl 90 i förra versionen där alla torn hade maxrange btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 76 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 77, men det snodde typ två timmar av pokertid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 kommit till 78 som mest... ska man satsa på superkanonen eller inte? Jag byggde den och upgraderade den en gång, men nästa upgraderingen kostade 15k och gav en skada på över 90k dock suger rangen (90). Taktiken jag tror går hem är att satsa på 2 maxupgraderade ice-torn och sen så mycket natur-torn som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 kommit till 78 som mest... ska man satsa på superkanonen eller inte? Jag byggde den och upgraderade den en gång, men nästa upgraderingen kostade 15k och gav en skada på över 90k dock suger rangen (90). Taktiken jag tror går hem är att satsa på 2 maxupgraderade ice-torn och sen så mycket natur-torn som möjligt. du ska bara ha nature torn som du ställer i kanten av gångarna som bilden jag visade tidigare i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2006 Nån som fattat reglerna för hur många torn av olika typer man får ha? Sjukt irriterande när man bygger ett nytt sketet torn och ett maxuppgraderat torn försvinner, då e man ju körd direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Nån som fattat reglerna för hur många torn av olika typer man får ha? Sjukt irriterande när man bygger ett nytt sketet torn och ett maxuppgraderat torn försvinner, då e man ju körd direkt.. Det är bara en bugg. Bygg inte snett ovanför andra tornen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Nån som fattat reglerna för hur många torn av olika typer man får ha? Sjukt irriterande när man bygger ett nytt sketet torn och ett maxuppgraderat torn försvinner, då e man ju körd direkt.. Planera i förväg så om nåt torn försvinner så är det ett på lvl 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Jag blir helt galen, kommer inte över 70 får 69 hela tiden. Hur gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Jag blir helt galen, kommer inte över 70 får 69 hela tiden. Hur gör ni? placering av tornen är a och o. tex ett blått fullt uppgraderat är dumt att ha i början av banan. bättre att satsa på att ha det i mitten. då det når hela banan. Placera tornen så deras range inte går utanför barnan och täcker så mycket som möjligt. Gröna torn är för övrigt grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts