drumcoder Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Vad tycker folk om PH's rant? Själv tycker jag det är överdrivet, så klart gör de andra narr av honom för att han kräver absolut tystnad. Ifall det inte står i regelboken någonvart att alla vid ett bord måste vara absolut tysta så fort någon är all in och har ett beslut så är han väl primadonna att kräva speciella regler för att han skall vara med och spela. Tror inte för 5 öre på att han under sin karriär bara suttit på bord där alla är tysta när någon är all in, isf har han inte varit ute i träsket. Det är inte som om de diskuterar handen eller någonting - flesta är där för att ha kul. Någon borde sätta Zolotow på en stol och lugnt och sansat förklara för honom att han inte är rolig hur mycket han själv tror. Nej, lyssna på mig, sluta inte innan han verkligen förstår det för in i hvete. Citera
vetgirig Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Regelbok och regelbok. Däremot så är det vanlig hyfs att inte hålla på och störa spelarna som är kvar i en hand och speciellt om de står inför svåra beslut. Man måste ge dem chansen att ostörda kunna tänka och komma fram till hur de skall agera. Citera
flexnip Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 hahahaha, Phil Hellmuth i tredje avsnittet, pinsamt Citera
pwned Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 phil...vilken lirare,"jag har spelat 22år och är världens absolut bästa holdem spelar bla bla bla" han gör allt för lite extra tv tid Citera
jack_the_dipper Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Jag förstår Phil. Han bad om att få lite tystnad och fick den totala motsatsen. Dessutom var det ju ett beslut för alla hans chips. Enormt respektlöst av övriga. Speciellt när Annie Duke senare säger "Jag tappade fokus i potten och betade för mycket för jag visste inte hur mycket det låg i potten, detta på grund av att det är så mycket snack vid bordet". Smart sagt av henne, då kanske hon förstår hur Phil resonerar... Och för er som säger "Står inte i reglerna". Nae men herregud liksom... Citera
pisak84 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 helt absurt tråkig poker att kolla på nu... bara en massa standard turneringsspel... och sen ska dom tänka o ta beslut ughö.. zzzzz Citera
AutoExec Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Är det bara jag som finner det sjukt störande att mikrofonerna ligger för nära bordskanterna så att man hela tiden har ljudet av när dem leker med chipsen i högtalarna? Citera
MacDaddy Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 För låga blinds för att det ska bli intressant poker, ingen fightas för potterna. Kul table talk dock. Få gånger man ser spelarna snacka så mkt. Phil Hellmuths tiltade ju på det i ep3 Citera
padrinosftw Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Är det bara jag som anser spelet rätt dåligt? Sheiky spelar ju horribelt svagt. Tror och hoppas att framtida bord blir intressantare. Citera
Ekenstar Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Jo, lite weaktighta var dom väl. HU mellan Gus och Huck var ganska tråkig. Tror det kan bli rätt kul de närmaste tre veckorna. Tony G, Mike Matusow och Phil Hellmuth brevid varandra Week of Jan. 22, synd att inte Shawn Sheikhan också satt vid det bordet. Resten av spelschemat: Play Anything (Week of Jan. 8) Seat 1: Mike Matusow Seat 2: Gabe Kaplan Seat 3: David Grey Seat 4: Doyle Brunson Seat 5: Jerry Buss Seat 6: Daniel Negreanu World Series of Poker Champions (Week of Jan. 15) Seat 1: Chris Moneymaker Seat 2: Jamie Gold Seat 3: Johnny Chan Seat 4: Chris Ferguson Seat 5: Doyle Brunson Seat 6: Carlos Mortensen Week of Jan. 22 Seat 1: Sam Farha Seat 2: Tony G Seat 3: Mike Matusow Seat 4: Phil Hellmuth Seat 5: Phil Ivey Seat 6: Andy Bloch Week of Jan. 29 Seat 1: Phil Hellmuth Seat 2: Jennifer Harman Seat 3: Phil Laak Seat 4: Erik Seidel Seat 5: Antonio Esfandiari Seat 6: Doyle Brunson Poker Analysts' Week: Begins on Feb. 5 Seat 1: Michael Konik Seat 2: Phil Gordon Seat 3: Howard Lederer Seat 4: Chad Brown Seat 5: Gabe Kaplan Seat 6: Mike Sexton Week of Feb. 12 Seat 1: Chris Ferguson Seat 2: Clonie Gowen Seat 3: Sam Farha Seat 4: Gus Hansen Seat 5: Ted Forrest Seat 6: Tony G Week of Feb. 19 Seat 1: Phil Ivey Seat 2: Erick Lindgren Seat 3: Jennifer Tilly Seat 4: Patrik Antonius Seat 5: Jennifer Harman Seat 6: Phil Gordon Week of Feb. 26 Seat 1: Mike Matusow Seat 2: Allen Cunningham Seat 3: David Benyamine Seat 4: Barry Greenstein Seat 5: Shawn Sheikhan Seat 6: John Juanda Ladies' Week: Begins on March 5 Seat 1: Clonie Gowen Seat 2: Evelyn Ng Seat 3: Dee Luong Seat 4: Vanessa Rousso Seat 5: Jennifer Harman Seat 6: Cyndy Violette Citera
hansfahlen Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Nu kan man kvala i till Poker After Dark! http://www.cardwolves.com/cardwolves_news.php?ad=86 Någon som ska göra ett försök? Citera
carl_nica Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 För låga blinds för att det ska bli intressant poker, ingen fightas för potterna. Kul table talk dock. Få gånger man ser spelarna snacka så mkt. Phil Hellmuths tiltade ju på det i ep3 Inte för att jag tycker spelet är bra. Men hur blir spelet mer underhållande med all-in i varje hand? Citera
Nusseman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Nu får ni fan ge er med spammandet från cardwolves! Citera
jontebt Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Vadå menar du från card wolves Citera
Nusseman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Vadå menar du från card wolves Senaste veckan har vi stängt av ~10 användare med färre än fem inlägg vardera, som alla länkar till och kommenterar card wolves i samtliga inlägg. Alla användare har skrivit från samma IP-nummer som någon eller några av de andra. Känns som ett rätt vattentätt case av spammuppar. Citera
jontebt Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Okej Sherlook Holmes du får en medalj av mig Citera
Nusseman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Okej Sherlook Holmes du får en medalj av mig Tack! Ni som undrar varför det blir en massa ***** i tråden, kolla http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=26754 Citera
spydah Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Är det bara jag som anser spelet rätt dåligt? Sheiky spelar ju horribelt svagt. Tror och hoppas att framtida bord blir intressantare. Håller med. Raise, call pre. Check check check... HU med Hansen och Seed var trist, två balla killar som verkar drogade. Kommentatorn är kass men Shana Hiatt väldigt bra, tycker hon lyfter programmet och gillar formen att hon finns där hela tiden. Citera
Mattie Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Håller med. Raise, call pre. Check check check... HU med Hansen och Seed var trist, två balla killar som verkar drogade. Kommentatorn är kass men Shana Hiatt väldigt bra, tycker hon lyfter programmet och gillar formen att hon finns där hela tiden. Jag tror du har rätt ang. Huck iaf. När jag var i Vegas i höstas så körde jag cashgame på Wynn och han kom o satte sig vid bordet. Han såg ut och agerade precis som han hade rökt på en riktigt fet strax innan han kom. Det hindrade honom inte från att spela bra poker dock Citera
jack_the_dipper Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Nya Poker After Dark har börjat sändas med följande lineup (för er som inte redan vet): Daniel Negreanu Gape Kaplan Jerry Buss Mike Matusow David Grey Doyle Brunson Var väl inte världens bästa avsnitt kanske, men bättre än inget. Citera
drew tha hustler Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Tycker inte Gabe Kaplan håller speciellt hög klass på sitt spel i jämförelse med sina bordskamrater. Tycker inte han har rätt att badmoutha någon på High Stakes i fortsättningen. Citera
padrinosftw Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Så du anser att man måste vara bättre än de som spelar för att kommentera de? Skulle bra gärna vilja se Arne Hegerfors glida ut på plan och visa Dinho hur man lirar boll. Citera
Recommended Posts