Gå till innehåll

Hur kommer det bli med nätverken?


eriks

Recommended Posts

Hejhej,

 

Nu har man ju börjat märka en del konsolideringar bland nätverken, och mer är väl att vänta. Vad tror ni om detta? Vilka nätverk kommer bli bra och vilka kommer att bli dåliga?

 

Tain/Tribeca/iPoker går ihop och blir ett, med iPokers mjukvara. Känns väl som om det är bra för Tain iaf!?

 

Det enda som har hänt med Prima är väl att rakebacken har begränsats!? Eller finns där några sammanslagningsrykten?

 

B2B samarbetar med Bossmedia, och det kan väl också leda till en sammaslagning med tiden?

 

Vilket kommer ni att gilla bäst?

 

Mvh,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att iPoker kommer bli ett kanonnätverk när Tain och Tribeca joinar. Gillar iPokers klient skarpt och nu lär det ju blir rejäl action där med. Även fiskrikt!

 

Samarbetar verkligen B2B och Boss Media? Det är inte bara Redbet som använder bägge nätverkena då? Jag har inte hört nåt mer om det i alla fall.

 

Själv så är jag för de flesta sammanslagningar så länge det är till den bättre klienten. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att iPoker kommer bli ett kanonnätverk när Tain och Tribeca joinar. Gillar iPokers klient skarpt och nu lär det ju blir rejäl action där med. Även fiskrikt!

 

Samarbetar verkligen B2B och Boss Media? Det är inte bara Redbet som använder bägge nätverkena då? Jag har inte hört nåt mer om det i alla fall.

 

Själv så är jag för de flesta sammanslagningar så länge det är till den bättre klienten. =)

 

 

ipokers klient är ju sjuuukt dålig. Fast man bara har typ 10 sekunders betänketid och ingen timebank så får man ändå bara in typ 70händer/timma :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.24hpoker.se/news/view-24hpoker-news.aspx?viewpressid=243157

 

Den artikeln tänkte jag på när jag skrev att att B2B och boss kanske slås ihop. Står ju att de ville kunna erbjuda detta även till andra större partners i B2B networks. Och B2B måste väl slå sig ihop med någon, för lite spelare idag, eller!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ipokers klient är ju sjuuukt dålig. Fast man bara har typ 10 sekunders betänketid och ingen timebank så får man ändå bara in typ 70händer/timma :?

 

Haha ja det e verkligen bisarrt. Man känner sig stressad hela tiden. När jag sen hade uppe ett prima och ett ipoker bord blir det komiskt på riktigt. Går nästan 2 prima händer på 1 ipoker hand och ändå är man mindre stressad :?

 

Att klienten dessutom saknar fyrfärgslek är ju inget annat än rena rama katastrofen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...