Gå till innehåll

Göra när man inte spelar


Applefish

Recommended Posts

Hej hallå.

 

Tänkte höra med er vad ni gör när ni inte spelar poker, men ändå sitter framför datorn?

 

Jag har bestämt mig för att inte spela poker på ett tag, och nu finns det så mycket slötid, då man egentligen skulle ha spelat. Är inte det minsta trött nu (vänt om dygnet). Är såå sugen, men ska INTE starta upp pokerclienterna. Vad kan man göra?:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den senaste tiden har jag blivit lite halvberoende av wikipedia. Jag börjar med någon artikel och så fortsätter jag genom att öppna de intressanta länkarna i artikeln osv osv. För några dagar sedan började jag läsa Einstein, helt sjukt komplexa teorier. Hittade bl a info om att det som finns utanför universum troligen inte kan förklaras med rumsbegrepp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den senaste tiden har jag blivit lite halvberoende av wikipedia. Jag börjar med någon artikel och så fortsätter jag genom att öppna de intressanta länkarna i artikeln osv osv. För några dagar sedan började jag läsa Einstein, helt sjukt komplexa teorier. Hittade bl a info om att det som finns utanför universum troligen inte kan förklaras med rumsbegrepp.

 

HAHA, det sjukaste jag läst:D

 

har ikväll dragit igenom några serier, och läst lite om c++, men sååå lågt som att sitta och läsa på wikipieda sjunker jag aldrig:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo serier funkar också, har säsong 2 och 3 av Airwolf på datorn. Sjukt bra serie, man får också lust att skjuta ner lite ryska MIGs. En annan kultserie är ju A-team, saknar ett par säsonger av den.

 

Men the mother of alla serier är ju The West Wing. När man sett den kan man lägga ner allt vad dramaserier heter. Det är lite därför som jag börjat kolla på dessa gamla kultserier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...