Von oben Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Musik,Film,Mat,Sprit,Kändisar,Politiker whatever. Saker som kompisar,föräldrar,flickvänner,syskon,allmänhet sagt åt dig att gilla.Du har prövat och kommit till annan slutledning. Musik-Franz Ferdinand står ut.Vad är det som är så bra med dem? Film-Vad som helst med Ingmar Bergman(Fanny och Alexander undantag),Lars Noren. Mat/Sprit-Semlor och Tårta är ÄCKLIGT!Whiskeysorten Oban är odrickbar! Politik-Alla säger man skall ogilla George W Bush.Jag finner honom ytterst rekorderlig! * Mini RP - QoS * Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Musik,Film,Mat,Sprit,Kändisar,Politiker whatever. Saker som kompisar,föräldrar,flickvänner,syskon,allmänhet sagt åt dig att gilla.Du har prövat och kommit till annan slutledning. Musik-Franz Ferdinand står ut.Vad är det som är så bra med dem? Film-Vad som helst med Ingmar Bergman(Fanny och Alexander undantag),Lars Noren. Mat/Sprit-Semlor och Tårta är ÄCKLIGT!Whiskeysorten Oban är odrickbar! Politik-Alla säger man skall ogilla George W Bush.Jag finner honom ytterst rekorderlig! Jag var med dig fram till GWB... From nu har din åsikt EV- i min bok... /TF Citera
devalanteriel Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Hmm... Franz Ferdinand: Bra. Ingmar Bergman: Har ett dussin på dvd, hence bra. Semlor: Ätit för få i år, dvs bara 9-10 stycken. Tårta: Ska äta nästa gång i morgon då min flatmate fyller år. Politik: Gillar inte någon av de stora amerikanska politikerna i dagsläget, och det inkluderar GWB. Oban har jag ingen koll på, men något säger mig att jag kommer att gilla sorten. Citera
gdaily Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Fisk är gott och nyttigt! Ja rå fisk och skaldjur är gott, men annars smakar det ingenting ju! Citera
Nusseman Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Svärmor är jag inte tokförtjust i. Citera
Nusseman Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 annars smakar det ingenting ju! Du har uppenbarligen inte smakat Nussemans grillade Lax- och Tonfiskburgare med tomatsalsa. Citera
gdaily Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 annars smakar det ingenting ju! Du har uppenbarligen inte smakat Nussemans grillade Lax- och Tonfiskburgare med tomatsalsa. Titta, jag tar det som en inbjudan! Citera
Nusseman Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Titta, jag tar det som en inbjudan! Du är välkommen när grillsäsongen drar igång. Citera
QoS Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Vänta, är det mat? Jag är på som f*n! - QoS Citera
kydyl Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 grillsäsongen har väl börjat? Såg i alla fall 4 pers stå och frysa vid en grill förra veckan Citera
crows Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 I Skåne har den definitivt börjat, men kanske inte i Norrland!! Citera
ades_va Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Civilisationen, livet. Att följa svensson-svensson mallen. Födas, acceptera att man av någon underlig anledning måste höra till ett land och därför måste följa dess lagar. Detta kan man dock smita undan senare i livet. Sedan blir man intvingad i skolväsendet samt det jobbsystem som finns här i världen, du kommer tydligen ingenstans utan en utbildning, medan en utbildning inte är mer än lite bläck på trämassa format till symboler som någon för länge sedan bestämde skulle vara allmänna. Sedan ska vi skaffa fru ungar och radhus och vara nöjda över vårat livsverk när vi dör. Vi blir sedan ihågkomna av våra barn, kanske med tur även våra barn-barn, efter det är vi bara ett namn på en släkttavla och vi kommer aldrig att spela nån roll. Det är lite av det som jag blivit påtvingad. Man ska tydligen gilla läget. PS. George W Bush suger Citera
Hickmott Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Sveriges Riksdag, politiken som bedrivs i densamma, kyrkan m.m. //Hickmott Citera
stitchio Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 bra att du tog upp den här tråden, så att den får den uppmärksamhet den egentligen behöver Citera
MJ Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 "När jag var ung ansågs man som utvecklingsstörd om man inte gillade kaffe" (Jonny Holm kommenterar det märkliga att sonen Stefan inte dricker kaffe). Jag gillar inte kaffe, men älskar Lars Norén! (Detaljer är helt sjukt bra) Citera
WeeM Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 kyrkan? vem säger att du ska gilla den? aja själv är jag rätt less på modegrejen att när man gått ut gymnasiet måste man flytta till norge eller nån annanstans och ta ett skitjobb, sen är det absolut rätta att dra iväg och backpacka och bränna 100k annars har man ju inte gjort nått med sitt liv.. Citera
Svinto Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Fisk är nyttigt. Man blir intelligent av fisk. Jag blir nästan arg när jag tänker på hur det var när man gick på dagis/lekis osv. Jag hatade verkligen fisk, fick spykänslor bara jag såg en metkrok. Och så får man "fisk är nyttigt" rätt i ansiktet varje gång man försöker påpeka detta. JAG SKITER I HUR JÄVLA NYTTIGT DET ÄR. JAG KOMMER JU FÖR FAN BARA ATT SPY. (skulle man ha sagt) Citera
eurythmech Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Jag gillar allt som folk vill att jag ska gilla. Citera
stitchio Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Något jag kommer på att är att jag alltid tyckt det har varit gott med röklukt, men det är ingen annan som tyckt det, så jag varit väldigt tyst om det. Citera
Stahl Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Månskenspromenad med sin älskade. i h-e heller. Citera
Henkeman Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Harry Potter Kaffe Fotboll Öl Lax Oz (Tv-serien) Seinfeld Fisk (speciellt det jävla tjatet om sushi) Citera
Dahlberg Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Något jag kommer på att är att jag alltid tyckt det har varit gott med röklukt, men det är ingen annan som tyckt det, så jag varit väldigt tyst om det. I second that... Harry Potter .. and that. Citera
thekid Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Vin och kaffe, kan aldrig vara nåt som nån tycker är gott första gången de provar. Hur fan man kan dricka det är en gåta för mig. Är väl nötning som gäller... Fyllesex. Varför knulla när man är så jävla full så man knappt kan gå? Man tycker ju av nån konstig anledning att det alltid är en jättebra idé just då. Och det är ju nåt fel på en om man inte gillar att knulla när man är stupfull? Har nästan inte sex alls än fyllesex, men bara nästan. Att åldras. Att bli äldre suger. "varje ålder har sin charm" "livet blir bara bättre o bättre" Visst kan man ljuga för sig själv tills man tror på det. Jag har inte lyckats än. Det kommer nog när jag skaffar barn. Husdjur. Jag gillar inte husdjur. Så skjut mig då. Hundar o katter är jättesöta, visst, men de luktar fan, o kan inte lämnas ensamma. Suger. Varför odlar vi djur för att vi behöver sällskap? Jag föredrar människor framför djur. Finns en miljard grejer man SKA gilla men som jag inte gillar, kanske borde skriva en bok nån dag eller nåt. Citera
Recommended Posts