crows Postad 25 Maj , 2004 Rapport Postad 25 Maj , 2004 Finns här några som spelar i Kristianstadstrakten???? * Lite RP - QoS * Citera
Roggan66 Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Jodå jag bor ett par mil från Kristianstad. /Roger Citera
Finger Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Jag är där ganska ofta. Ordnade bla en mindre turnering där för några år sedan. Spelar gärna om det finns tillfälle. Citera
highbury90 Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Jodå från Kristianstad. Finns det intresse för Livespel? Citera
Sigge Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Bor i Åhus, 2 mil utanför Kristianstad.. Citera
crows Postad 27 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2004 Det var delvis därför jag skickade in ett inlägg, för att se om det kunde finnas intresse för att spela lite live dock för min del med inte för höga studentinsatser utan mest för att kanske träffa likasinnade och ha trevligt. Var inne ett tag på att kanske se om det fanns något intresse på högskolan men det blev aldrig av att jag tog tag i det men kanske igen till nästa termin. Citera
highbury90 Postad 27 Maj , 2004 Rapport Postad 27 Maj , 2004 Var inne ett tag på att kanske se om det fanns något intresse på högskolan men det blev aldrig av att jag tog tag i det men kanske igen till nästa termin. Läser själv på högskolan i Kristianstad och känner dessutom ett par st. där som säkert är intresserade. Hör gärna av dig om det blir något av det! Citera
Sigge Postad 28 Maj , 2004 Rapport Postad 28 Maj , 2004 Själv är man en "valp" som börjar gymnasiet till hösten Citera
crows Postad 29 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2004 Läser själv på högskolan i Kristianstad och känner dessutom ett par st. där som säkert är intresserade. Bor ni i stan eller flyr ni för sommaren, för annars kanske vi skulle kunna spela lite live i sommar, kanske om det är intressant. Har nog några som skulle kunna tänka sig spela, i och för sig mörkpoker om det är intressant. Är inte så säker på att de är intresserade av att sätta sig in i texas eller andra spel. Citera
lilleinar Postad 30 Maj , 2004 Rapport Postad 30 Maj , 2004 Jag är helt klart intresserad av att spela men det bör helst vara texas. Vet några till som gärna spelar. Citera
highbury90 Postad 30 Maj , 2004 Rapport Postad 30 Maj , 2004 För min del är det också helst hold ém som gäller. Citera
highbury90 Postad 1 Juni , 2004 Rapport Postad 1 Juni , 2004 Vi är 4 st som är intresserade av att spela hold ém Citera
Roggan66 Postad 22 Juni , 2004 Rapport Postad 22 Juni , 2004 Jag är intresserad av lite livepoker gärna Hold`em och helst FL. Citera
Svinto Postad 30 Juni , 2004 Rapport Postad 30 Juni , 2004 Kommer att vara en del i kristianstad under sommaren och testar gärna att spela Hold 'em live. Spelar också helst FL. Citera
Roggan66 Postad 5 Juli , 2004 Rapport Postad 5 Juli , 2004 ingen som känner sig manad att dra igång nåt? Citera
crows Postad 5 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2004 Problemet är väl kanske att hitta en lämplig lokal att spela i såvida inte någon kan tänka sig att ha det hemma hos sig vilket inte kanske är så aktuellt innan man träffats och lärt känna alla som vill va och blir det många så går det inte utrymmesmässigt att spela hos någon ifall det blir turnerningar och dylikt för intresse verkar finnas, eller?? Citera
highbury90 Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Intresset verkar ju finnas till att dra ihop ett gäng på ca. 10 pers verkar det som. Skulle det dessutom bli tal om turneringar så har jag en del vänner som säkerligen följer med. Finns det ingen som har kontakter så man kan låna en lokal? Funderade själv över att det finns ett par bridgeklubbar i Kristianstad. Var håller dem till? Och borde man inte kunna låna deras lokaler? Citera
Svinto Postad 6 Juli , 2004 Rapport Postad 6 Juli , 2004 Jag har förhört mig lite hos bygdens bridgespelare, och det finns tydligen en lokal i närheten av magasinsgatan som inte används alla kvällar. Ska se om jag kan leta fram någon funktionär och fråga om det kanske går att ordna något. Citera
crows Postad 11 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2004 Hur går det med lokalletandet ute i bygden, är grymt sugen på att spela en liveturnering med en studentvänlig insats!!!!! Citera
Roggan66 Postad 14 Juli , 2004 Rapport Postad 14 Juli , 2004 Jag har förhört mig lite hos bygdens bridgespelare, och det finns tydligen en lokal i närheten av magasinsgatan som inte används alla kvällar. Ska se om jag kan leta fram någon funktionär och fråga om det kanske går att ordna något. Hur går det Svinto har du hittat någon funktionär? Citera
Svinto Postad 15 Juli , 2004 Rapport Postad 15 Juli , 2004 Senaste nytt är att jag inte hittat någon ännu.. ska anstränga mig lite mer. Tyvärr kommer jag inte att vara i kristianstad speciellt mycket efter sommaren så jag tar ogärna på mig ansvaret för något om det skulle behövas. Men vi får se hur det blir. Citera
Sigge Postad 18 Juli , 2004 Rapport Postad 18 Juli , 2004 Hmm, det vore trevligt med en turnering.. Citera
Recommended Posts