Stahl Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år. Han svarar: "Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt." Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det? Citera
Skadast Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det? Alltså... jag vet inte vad lagen säger, men det är ju onekligen helt sjukt. Citera
psatiw Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hahahahahahaha! Fan, nu orkar jag snart inte skriva de här hyllningsposterna till dig längre, men här är du iaf uppe i den absoluta toppen. Soooo good. Ty. (Succe med slipsen igår eller?) Citera
Stahl Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 (Succe med slipsen igår eller?) Folk trodde att jag var seriös med den... en spjuver sa "Åh, fin slips!" och då visste man direkt att det var kört. Ingen såg att jag försökte se så anskrämlig ut som möjligt av humoristiska skäl. Jag liknade typ familjens morbror som halvfull står i helful slips och rör om i glöggen. Alltså ännu en flopp Citera
hnat Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Ni tror inte han var ironisk? Var iaf min första tanke. Citera
psatiw Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Ni tror inte han var ironisk? Var iaf min första tanke. Hade kunnat vara, om det inte vore för det faktumet att ironi fortfarande inte kommit till Norrtälje. Citera
Stahl Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Ni tror inte han var ironisk? Var iaf min första tanke. Inte en jävla chans.. Citera
cheunce Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Här sitter jag och trodde att inavel var förbjudet. Men Robin är ju ett levande bevis på att så inte är fallet. Citera
Jennez Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Robin Ring förtjänar naturligtvis att döden dö liksom hans föräldrar som gav honom hans fantasifulla namn. Hur som helst kan man ju fråga sig vad Stahl har för existensberättigande med tanke på hur han sätter offermentalitet i system för egen vinning samt gnäller över hur hittebarn i Norrtälje uttrycker sin åsikt om halvfruset vatten i juletid. Stahl, din strävan borde istället vara en kurs i ABF ellet motsvarande så att din påstått bristande självkänsla kan stiga. Eller varför inte slänga iväg ett SMS till en tydligt ointresserad tjej så att du kan förstärka offerkänslan och därigenom väcka moderskänslor hos de fåtal kvinnor som besöker pokerforum.nu? Citera
Matteprof Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Öhhh? Alltså,. vad är det för fel på hans svar? Är han ärlig är han ju mogen för sin ålder (19). Jag kan säga att själv skiter jag i vad jag får för julklappar. Det bästa med julen tycker jag är att åka hem, ha ett par dagars semster, träffa familjen och umgås med dem som man bara träffar ett fåtal dagar per år. Jag kan garantera att väldigt många känner så... Det är klart, bor man hemma och är 16 bast eller för den delen 20 eller kanske ännu äldre så är julklapparna viktigare än vad de är om man flyttat hemifrån och tar han om sig själv. Men va fan, Go jul på er! Citera
tamtaram Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år. Han svarar: "Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt." Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det? Nu är du väl lite väl hård. Tycker själv det räcker med att avliva katten på snyggt sätt. Det är ju ändå jul Citera
piggeh Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år. Han svarar: "Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt." Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det? Äh, alla som läser punkt.se förtjänar ju mer att råka ut för en olycka. Citera
Recommended Posts