Gå till innehåll

Hur stor del av rullen har ni på en och samma sida?

Recommended Posts

Postad

Jag har inte så stor rulle jämfört med många andra, så jag har inget behov av att ha något på banken.

Fördelat ungefär så här:

25% på site #1

25% på site #2

25% på site #3

25% hemma för live-spel

Postad
LOL på dig själv om du tror att internetbank är "helt" säkert...

men lol, desto säkrare än att ha dem på en internetsida och säkerligen också säkrare än att ha dem i cash i hemmet... jag har då aldrig hört talas om nån med bankdosa fått sitt konto länsat, länka gärna till nån artikel om det :)

Postad
Ja men vad är anledningen, är det räntan som lockar dig? I så fall borde du ju verkligen investera i någonting annat.

ne inte räntan som lockar utan att pengarna är "säkra" och lätt tillgängliga om jag skulle behöva göra en deposit eller köpa något..

Postad
ne inte räntan som lockar utan att pengarna är "säkra" och lätt tillgängliga om jag skulle behöva göra en deposit eller köpa något..

Pengarna är ju helt säkra hemma, Kan dom bli mer lätt tilgängliga än att ha dom i cash hemma? Tycker hela den här bank prylen är så sjukt hypad, alla har sina pengar på banken nu för tiden.

En mild form av masspsykos som gynnar bankerna.

Jag vill inte att några myndigheter ska veta hur mycket pengar jag har.

Postad
Pengarna är ju helt säkra hemma, Kan dom bli mer lätt tilgängliga än att ha dom i cash hemma? Tycker hela den här bank prylen är så sjukt hypad, alla har sina pengar på banken nu för tiden.

En mild form av masspsykos som gynnar bankerna.

Jag vill inte att några myndigheter ska veta hur mycket pengar jag har.

vet folk att du har massa pengar hemma så känns dem ju inte så säkra, gäller väl då att man är väldigt noga med att gömma dem och inte berätta för folk att man har dem hemma (no shit sherlock). Angående lätt tillgängliga hemma håller jag inte med om, allafall inte pokermässigt, lixom kul att om du skulle behöva deposita pengar så måste du gå till banken och sätta in pengarna, är både jobbigt och tar tid, sen om man ska köpa nån dyr sak, säg en bil för 150K, inte så kul att betala med cash kanske..