Gå till innehåll

CDPoker.com - Sign-up, 150% upp till $500 + $15


cjhrules

Recommended Posts

Sida: http://www.cdpoker.com

 

Bonus: Sign-up, 150% upp till $500 + $15

 

Bonuskod: extra15

 

Man får upp till $500 i bonus och pengarna släpps i omgångar av $10. Man får $10 för varje 1000 cdpoints.

 

Dessutom får man 15 dollar direkt på kontot vid första insättningen utan krav på cdpoints och man kan ta ut dessa när man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det på deras hemisda:

 

Rake: $0.25 / $0.50 ger 1 points

Rake: $0.51 / $1.00 ger 2 points

Rake: $1.01 / $1.50 ger 4 points

Rake: $1.51 / $2.00 ger 6 points

Rake:$2.01 to max $3 ger 8 points

 

Tournament Fee: $1 ger 20 points

 

Så man bör nog spela på hög nivå eller många turneringar för att klara hela bonusen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seg bonus absolut, dock är den stor och sammtidigt klättrar ni i vip listan.

 

Vilket betyder, når ni Legend club som är högsta leveln på CDPokers vip rankning kan det räknas som 30% rakeback. Det är fast nätverket ej tillåter rakeback.

 

Mvh

CDPoker

Stor o stor, nu ska vi inte överdriva. 500$ för den mängd man får lov att spela är inte alls mycket. Rakeback kan man dessutom få på andra iPoker-skin, även bättre bonusar. Sorry, men måste vara ärlig. Bonusen stninker! =(

 

Tacka vet jag dealen jag signade upp med på CDPoker för något halvår sen. 300% upp till 600$ + 40% RB. Tror hela bonusen blev som att köra mot 100% RB. Fina grejer det.

 

Jag hoppas verkligen det kommer sjystare deals på iPoker i framtiden, framförallt när Tain och Tribeca joinar så småningom.

 

Jag gillar klienten och att det är så fiskigt. Men tyvärr väger det inte upp mot alla sunkiga deals man får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nog en bonus ska va högst 20x, annars finns det ju RB avtal med olika siter man kan fixa istället o strunta i vanliga bonusar.

 

Ngn som rakar 2$ i varje pott o därmed får 8p har ju dessutom ingen nytta av dessa 500$, det är ju vad de spelar om i varje pott typ.

 

Det är small stakes spelarna o de rakar mellan 0,25-0,75$ som mest o för dem är det en iaf 70x bonus.

 

Prima bonusarna är mer anpasade för low limit då man får 1 raked hand för 0,25$ o man måste sen spela 10-20x bonusen. Är man medel/high limit spelare så skaffar man sig istället ett RB avtal.

 

Ni tjänar på det i längden då några spelare som ni lockat med bra erbjudande blir high stakes spelare på er klient o då tjänar ni mkt bra på honom länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...