nikk3 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Hur får man bra diceplin?! Jag måste få bra diceplin för att bli mer vinnande i längden, jag slaskar alldeles för mycket. bra tips och råd? Citera
ah_derka Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Först: diciplin. Några saker.. - Spela på en komfortabel nivå där ändock pengarna ger en liten thrill. - Spela inte för långa perioder, pausa för att hålla diciplin/koncentration uppe. - Sök i forumet, finns många poster om detta. Citera
aglo Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Hur får man bra diceplin?! Jag måste få bra diceplin för att bli mer vinnande i längden, jag slaskar alldeles för mycket. bra tips och råd? För det första heter det disciplin. För det andra, och för att svara på frågan; ja, vad ska man säga? Slaska inte? Sätt upp regler för när/var/hur högt/hur länge du ska spela osv kanske? EDIT: Haha, fan vad pinsamt. Tänker inte säga vad jag ändrade Citera
Kengus Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Först: diciplin. Herregud, disciplin var det va? Citera
MannenMedH Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 vad bra det blir när folk ska rätta andra utan att kunna själva DISCIPLIN Citera
stalmannen Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Först: diciplin. Några saker.. - Spela på en komfortabel nivå där ändock pengarna ger en liten thrill. - Spela inte för långa perioder, pausa för att hålla diciplin/koncentration uppe. - Sök i forumet, finns många poster om detta. Den dyslektiske rättar den dyslektiske??? hahahaha Citera
CptCamper Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Först: diciplin. Några saker.. - Spela på en komfortabel nivå där ändock pengarna ger en liten thrill. - Spela inte för långa perioder, pausa för att hålla diciplin/koncentration uppe. - Sök i forumet, finns många poster om detta. Den dyslektiske rättar den dyslektiske??? hahahaha Dyxelcsis have more nuf Citera
DaPine87 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 var beredd med en piska eller nått bredvid datorn, varje gång du tiltar så ger du dig själv några rapp alá Da vinci koden Citera
nikk3 Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 hehe, vilket ramaskri. tack för dom som svarade lite vettigt! ska försöka bättra mig... Citera
r3mix Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Först: diciplin. Några saker.. - Spela på en komfortabel nivå där ändock pengarna ger en liten thrill. - Spela inte för långa perioder, pausa för att hålla diciplin/koncentration uppe. - Sök i forumet, finns många poster om detta. Den dyslektiske rättar den dyslektiske??? hahahaha den här posten borde bli klistrad! hahahahah Citera
ah_derka Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Jag erkänner (och rå-garvar åt) mitt misstag. Skyller inte på något, även om jag vet hur man stavar det där jävla skitordet som kommer följa mig... Hoppas det sprider glädje // ah Citera
aglo Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Ja skräv åxå fel först men min s tanjent är jätte trög !!!!!! EDIT: Rättade till ett stav fel Citera
Strappa Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 men mellanslagstangenten verkar vara allt annat än trög Citera
rosen Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 var ett tag sedan en tråd som balla ur redan på första sidan gav ngt Citera
Recommended Posts