Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Ligger sexa i laddies 90k i andra pausen med 21k, snittet är 9k, Ska försöka spela lite bättre än jag gjorde i big money eventet nu...

Prima får jag inte en vettig hand på, nere på 3,7k där. Blir till att gambla snart!

Edit: Dubblade just med AJ vs AK :lol:

Postad
Men va fan då... måste på toa så jag rusar iväg en hand, kommer tillbaka ser att jag blivit sit out och kollar vad jag hade för hand. Så klart hade jag AA. riggat.

Kan vara fördel att ha bärbar ibland ;)

Postad

Nickar gamersdaily, dubblade precis upp till 100k

Alltså hur mår folk. Hur spelar du med 50k i stacken om du har TT på big blind och någon i mittenpisition höjer till 14k (ni har exakt lika stora stackar)...

Ja blandade spel är väl okej, man kan argumentera för både fold, call och all-in, öven om jag hade valt det senare.

Men, om du nu synar med dina TT, och floppen kommer ess-hög, varför dundra all-in? Bra för mig i och för sig.

Postad
Men va fan då... måste på toa så jag rusar iväg en hand, kommer tillbaka ser att jag blivit sit out och kollar vad jag hade för hand. Så klart hade jag AA. riggat.

Kan vara fördel att ha bärbar ibland ;)

Det värsta är att jag sitter på en bärbar med WLAN...