Gå till innehåll

Ändra depositlimit


Conspiracy

Recommended Posts

Hade igår för avsikt att sätta in $2k på FTP genom VISA. Kollade depositlimit och den va tydligen på $600/dag om man använder VISA. Skickade då ett snällt mail till supporten och frågade om dom kunde höja den. Har ju trots allt spelat ganska mkt på FTP så lite service borde väl inte vara så svårt?

 

Fick då svar ett par timmar senare där kundservicemänniskan rekomenderade mig att anävnda Neteller istället. Visst tänkte jag, det är väl okey. Men även där har jag en depositlimit på $1000/dag.

 

Visst kan jag sätta in 1k 2ggr, det är inte det som är problemet. Om nu inte FTP kan lösa detta och höja limiten så överväger jag starkt att aldrig mer spela där. Tycker det är FRUKTANSVÄRT dåligt av dem. Jag menar, hade det här problemet funnits om jag spelade NL 300/6000? Skulle inte tro det, eftersom med rådande depositlimit skulle det då ta 2 månader att sätta in ett fullt inköp på sajten.

 

Skulle gärna se sajtrepresentatens svar på detta och denne kanske kan svara på om FTP alltid har lika svårt att tillmötesgå sina kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att räta ut några frågetecken.

 

Efter Neteller-insättning #1 är det väldigt enklet att få höjd deposit limit. Skicka bara ett e-post till support@fultiltpoker.com så löser de det.

Kreditkort är dock svårare att få höjd limit på. Detta på grund av chargeback-risk mm.

 

För riktigt stora insättningar finns det även andra alternativ. PMa mig ifall ni önskar hjälp med detta.

 

Med vänliga hälsningar

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...