qredde Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vilka proffs är kvar efter natten? Citera
Joakim G Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Är inte alla proffs som överlever natten? Bara en blänkare för att påminna om folks ständiga ovana om att titulera sig saker... Joakim - Pokerentrepenör. Kom ihåg var ni hörde det först Citera
qredde Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 undra bara me tanke på att alla påstår ju att en proffs alltid ska vinna, men hoppas ju givetvis på en ammmmatööör Citera
psykologen Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 undra bara me tanke på att alla påstår ju att en proffs alltid ska vinna, men hoppas ju givetvis på en ammmmatööör Sannolikheten att en amatör vinner är väl cirkus 80-90 % IMO. Citera
pellepedal Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Joakim - Pokerentrepenör. I ditt fall måste jag nog hålla med om att det är en passande titel. Citera
Joakim G Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Joakim - Pokerentrepenör. I ditt fall måste jag nog hålla med om att det är en passande titel. Jag har inga andra ambitioner så jag tolkar ditt inlägg positivt Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Vet inte om "jonasn" aka Jonas Norrman lever på pokern fullt nu för tiden men han är i alla fall med i Tellpoker Pro Team och har klonkat ett finalbord på WPT. http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=58479 Citera
ManOuchi Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Tror att Ayhlan Acenshak eller något liknande är kvar ligger på andra plats Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Tror att Ayhlan Acenshak eller något liknande är kvar ligger på andra plats Det är ingen chansing bara för hans nick NÄSTAN er ut som Acenshak? :> Citera
Snabben73 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 ZipDaHoe=Tiltkorven=Dennis H? Citera
mmiioo Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Dalla_84 är väl Daniel någonting från Linköping. Honom hade jag vid mitt bord tills jag åkte ut. Han ligger nu 5a. Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Dalla_84 är väl Daniel någonting från Linköping. Honom hade jag vid mitt bord tills jag åkte ut. Han ligger nu 5a. Oj, ja där har vi ju en till kändis. Daniel från Linköping. Skapligt att man missa det. Citera
mmiioo Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Dalla_84 är väl Daniel någonting från Linköping. Honom hade jag vid mitt bord tills jag åkte ut. Han ligger nu 5a. Oj, ja där har vi ju en till kändis. Daniel från Linköping. Skapligt att man missa det. Oj glömde posta länk; Länk Citera
gizzze Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 ZipDaHoe=Tiltkorven=Dennis H? Stämmer bra det. Citera
heddy Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 känns som om "någon" skaffade sig en rejäl edge inatt innan break... någon är nog glad idag Citera
MacDaddy Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Dalla_84 är väl Daniel någonting från Linköping. Honom hade jag vid mitt bord tills jag åkte ut. Han ligger nu 5a. Oj, ja där har vi ju en till kändis. Daniel från Linköping. Skapligt att man missa det. Oj glömde posta länk; Länk Han klonka finalbord i en WPT för ett par år sen minns jag. Spelade på samma bord som en då okänd Erick Lindgren. Skiten sänds på nordicbet ikväll. Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Dalla_84 är väl Daniel någonting från Linköping. Honom hade jag vid mitt bord tills jag åkte ut. Han ligger nu 5a. Oj, ja där har vi ju en till kändis. Daniel från Linköping. Skapligt att man missa det. Oj glömde posta länk; Länk Han klonka finalbord i en WPT för ett par år sen minns jag. Spelade på samma bord som en då okänd Erick Lindgren. Skiten sänds på nordicbet ikväll. Nice read. Citera
lill_foppa Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jisses, skapligt det gick för det paret då. Daniel Larsson (Dalla_84) på 5:e och flickvännen (UCanSMD) på 22:a. Imponerande! Citera
Bein Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 så du menar att http://danielscecilia.blogg.se/ är upptagen? Citera
sorkenkk Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 så du menar atthttp://danielscecilia.blogg.se/ är upptagen? Försökte du vara rolig så måste jag tyvärr meddela att du misslyckades. Citera
Vens Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 kan med största säkerhet säga att Dalla_84 inte är Daniel från Linköping. Det är 22-årig kille från en förort i södra stockholm. Citera
Björn85 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Joakim - Pokerentrepenör. Kom ihåg var ni hörde det först Kanske borde lära dig hur man stavar till entreprenör först? Citera
Bein Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Var väll inte ett försök att vara rolig på det sättet, tänkte mest att de var fler som tyckte hon verkade som en cool tjej i den andra tråden efter att ha läst hennes blogg. Sluta vara så fjantiga nu. Särskilt du som skriver "verkligen" För fan, skriv något istället för att skriv 1 ord. Citera
santiago Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Sluta vara så fjantiga nu. Särskilt du som skriver "verkligen"För fan, skriv något istället för att skriv 1 ord. Jo precis. "Något istället" är ju trots allt TVÅ ord och inte lika fjantigt. Citera
Recommended Posts