Gå till innehåll

Funderingar om att skriva i PF.nu/Poker.se?


x3me

Recommended Posts

Efter turbulensen kring SM-frirullen roade jag mig med att titta på medlemslistan. Vid tidpunkten för detta fanns det, om jag uppfattade siffrorna korrekt, 34692 medlemmar och av dessa hade 26171 aldrig skrivit några inlägg på forumet och 3538 medlemmar som postat mer än 10 inlägg.

 

Till viss del kan jag förstå detta, jag är själv medlem i olika forum men det är väldigt få som jag brukar posta i. Det mesta jag är intresserad av finns redan skrivet och det känns då som jag slösar på utrymmet genom att posta sådant som redan finns där.

 

De som postar ofta kommer med många goda råd och jag har haft stor nytta av dessa och har med all sannolikhet blivit en betydligt bättre pokerspelare än tidigare. Det är därför jag besöker sidan så ofta! Varför inte belöna dessa med en egen frirulle? Med ett krav både på hur länge man varit medlem och hur mycket man bidragit till forumet. På det sättet får dessa medlemmar en extra morot till att även i framtiden bidra med sina goda råd till fiskar som mig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...