x3me Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Efter turbulensen kring SM-frirullen roade jag mig med att titta pÄ medlemslistan. Vid tidpunkten för detta fanns det, om jag uppfattade siffrorna korrekt, 34692 medlemmar och av dessa hade 26171 aldrig skrivit nÄgra inlÀgg pÄ forumet och 3538 medlemmar som postat mer Àn 10 inlÀgg.  Till viss del kan jag förstÄ detta, jag Àr sjÀlv medlem i olika forum men det Àr vÀldigt fÄ som jag brukar posta i. Det mesta jag Àr intresserad av finns redan skrivet och det kÀnns dÄ som jag slösar pÄ utrymmet genom att posta sÄdant som redan finns dÀr.  De som postar ofta kommer med mÄnga goda rÄd och jag har haft stor nytta av dessa och har med all sannolikhet blivit en betydligt bÀttre pokerspelare Àn tidigare. Det Àr dÀrför jag besöker sidan sÄ ofta! Varför inte belöna dessa med en egen frirulle? Med ett krav bÄde pÄ hur lÀnge man varit medlem och hur mycket man bidragit till forumet. PÄ det sÀttet fÄr dessa medlemmar en extra morot till att Àven i framtiden bidra med sina goda rÄd till fiskar som mig! Citera
heltok Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 tror inte sÄ mÄnga av de med 1000+ poster Àr överdrivet intresserade av freerolls. Citera
Pokemonn Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Om forumet donerar en slant av alla miljoner de drar in pÄ affepengar sÄ blir nog freerollen intressant för de flesta. Kanske en 100.000:- freeroll? Citera
Sansrom Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 tror inte sÄ mÄnga av de med 1000+ poster Àr överdrivet intresserade av freerolls. Beror pÄ prispoolen... Citera
Infinitiv86 Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Frirulle lösenord behaga. Citera
Pokemonn Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Allvarlig eftermiddag, ordlösen frirulle pÄ en trÄd. Varstans hittas en ordet? Citera
Stahl Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 OT  Min förra hÀst hette Gnarp. Som OPs hemort. Coolt!  /OT Citera
Recommended Posts