Gå till innehåll

Satelliter sista dygnet


NordicBet

Recommended Posts

Vi ökar idag satelliterna inför Poker-SM.

 

Schemat från 18:00

 

18:00 $3 + $0.30 rebuy

19:00 $10 + $1 rebuy

19:30 $3 + $0.30 rebuy

20:00 $60 freezeout

20:30 $30+$3 freezeout

20:45 $15+$1 rebuy

21:00 $15+$1 rebuy

21:30 $30+$3 freezeout

21:45 $10+$1 rebuy

22:00 $10 + $1 rebuy

22:00 $30 freezeout

23:00 $10 + $1 rebuy Turbo

23:30 $30 freezeout

24:00 $10 + $1 rebuy Turbo

 

 

01:00 -

- 12:00 $30+$1 Turbo Freezeout, 1 garanterad plats till Poker-SM 2006. (1 per $300 i prispotten kvalificierar sig för Poker-SM)

 

Vi har varje timme från midnatt till 12:00 på torsdag en ny $30+$1 Turbo Freezeout, 1 garanterad plats till Poker-SM 2006. 1 per $300 i prispotten kvalificierar sig för Poker-SM)

 

Kontinuerliga Sit & Go Satelliter till Poker SM-2006. Dessa finns under "Sit & Go Tournaments" och "Poker-SM"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 och 60 dollars. 30 dollars är 10 seats och 60 ligger på 5 seats. Har inte varit någon större rullning på sateliterna under de senaste dagarna vad jag har upptäckt.

 

Det stämmer bra, vi märkte dock igår att det började dra ihop sig med fler sng och troligtvis blir det ännu mer idag ju närmare vi närmar oss SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde nog bort mej rätt bra. Reggade mig för sm nyss och hade glömt att jag va anmäld till en satellit som började precis efter. Nu är jag chipleader med dubbelt så mkt som tvåan.

 

Bara att bita i det sura äpplet och försöka komma på pengaplatsen eller?

För jag får väl inget för om jag kvalificerar mej igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jo jag får köra på det. Det är ju rena freerollspelet och jag är som vanligt största fisken.

 

Nu verkar det iofs kanske inte hålla så länge till ändå. Senaste handen:

Synar en all-in med A5 på brädan AK8 han visar Q9.. turn: 9. river:Q

 

Hoppas på liknade spel imorn. Isf kan ju jag med vinna 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jo jag får köra på det. Det är ju rena freerollspelet och jag är som vanligt största fisken.

 

Nu verkar det iofs kanske inte hålla så länge till ändå. Senaste handen:

Synar en all-in med A5 på brädan AK8 han visar Q9.. turn: 9. river:Q

 

Hoppas på liknade spel imorn. Isf kan ju jag med vinna 8-)

 

Eller så unreggar du dig från sm precis innan du kommer ITM på satteliten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jo jag får köra på det. Det är ju rena freerollspelet och jag är som vanligt största fisken.

 

Nu verkar det iofs kanske inte hålla så länge till ändå. Senaste handen:

Synar en all-in med A5 på brädan AK8 han visar Q9.. turn: 9. river:Q

 

Hoppas på liknade spel imorn. Isf kan ju jag med vinna 8-)

 

Eller så unreggar du dig från sm precis innan du kommer ITM på satteliten?

 

Jag trodde inte att man kunde avregga sig från SM?

vet inte varför jag tror det dock. haha för det funkar väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde nog bort mej rätt bra. Reggade mig för sm nyss och hade glömt att jag va anmäld till en satellit som började precis efter. Nu är jag chipleader med dubbelt så mkt som tvåan.

 

Bara att bita i det sura äpplet och försöka komma på pengaplatsen eller?

För jag får väl inget för om jag kvalificerar mej igen?

Låter finfint! Hoppas fler börjar spela sateliterna under morgondagen då jag har tagit ledigt hela dagen för att just kvala till SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabil sida. Körde $3 rebuy satten nu. Efter att jag gulat min andra gång efter ca 30 min spel så lämnar jag automatiskt turneringen på typ 85:e plats. Fick inte ens en chans att rebuya fast det står Unlimited rebuys 1 hour. Aldrig varit med om nåt liknande.

 

Hur stabil är klienten frågas?

Finns det nån chans att den INTE kraschar imorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabil sida. Körde $3 rebuy satten nu. Efter att jag gulat min andra gång efter ca 30 min spel så lämnar jag automatiskt turneringen på typ 85:e plats. Fick inte ens en chans att rebuya fast det står Unlimited rebuys 1 hour. Aldrig varit med om nåt liknande.

 

Hände mig i gårdagens $10 rebuy satte också. Frustrerande minst sagt... men men inte mkt att göra i efterhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är helt sjukt, lirade 3 +0,3n. Spelade verkligen skitbra och de tre första skulle få en biljett, fyran 240$. När det är fyra personer kvar så får jag A 10 s på bb och chippien höjer 2xbb som han gjort de 10 senaste rundorna. Jag ställer in och efter en del betänketid så får jag syn, han visar upp A 2 s och han prickar sin tvåa. Verkligen skitirreterande.

 

Aja, får satsa på SM 2007!

 

Lycka till allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabil sida. Körde $3 rebuy satten nu. Efter att jag gulat min andra gång efter ca 30 min spel så lämnar jag automatiskt turneringen på typ 85:e plats. Fick inte ens en chans att rebuya fast det står Unlimited rebuys 1 hour. Aldrig varit med om nåt liknande.

 

Hände mig i gårdagens $10 rebuy satte också. Frustrerande minst sagt... men men inte mkt att göra i efterhand

 

maila supporten så får ni 3.5 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...