Pokershark Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Måste köpa en födelsepresent inom 20h och kan inte komma på nåt då den jag ska ge presenten är en tjej som jag absolut inte vill ge några andra vibbar än att jag BARA vill fortsätta vara kompis med henne. Känner henne ytligt så det får inte bli för personligt. Det vore bra om presenten finns att få tag på i Thailand och ge inga tips på en middag eller nåt som kräver min närvaro mer än någon timme då mitt tidschema redan är fullt Prisidé max några hundra. Please help me! Edit: Bra första idé eller INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Underkläder Gärna så små som möjligt och spets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Massageomgång borde väl inte kosta mer en ett par hundra i T-land Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Massageomgång borde väl inte kosta mer en ett par hundra i T-land Eller gratis om man gör det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Mig? $150 + frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyFlöjt Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 En cyklopmask? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 En flaska vodka och ett fult glas. (detta var seriöst) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Massage ar latt dne basta presenten, ge henne en helkropps massage kan inte kosta sa mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thedevil Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 En dildo, så slipper du tänka på det sen. För då klarar hon ju det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Jag tycker också att du kan ge bort psatiw. Då slipper man nog honom i minst en vecka i alla fall (dag 1: bli uktastad, dag 2-5: supa bort sorgerna över hans patetiska tillvaro, dag 6: vakna bakfull i en cell, dag 7: bli deporterad hem). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 dag 7: bli deporterad hem Grejen med Thailand är ju att man inte blir hemskickad om man är busig. Då får man sitta på Bangkok Hilton resten av lifvet (om man är tjej). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Jag tycker också att du kan ge bort psatiw. Då slipper man nog honom i minst en vecka i alla fall (dag 1: bli uktastad, dag 2-5: supa bort sorgerna över hans patetiska tillvaro, dag 6: vakna bakfull i en cell, dag 7: bli deporterad hem). Haha klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Massageomgång borde väl inte kosta mer en ett par hundra i T-land Typ 40kr/h... Nja får se vad det blir men det kan bli problem då min fantasi är lika dålig som min pokerkarriär varit det senaste halvåret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Men fan grabbar.. Smycken, blommor, smink, skor, väskor, choklad och parfym är vad brudar gillar. De gillar oss enbart för de får mer av ovan nämnda saker om de umgås med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts