Nusseman Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Ni borde sätta samma filter för loginnamn som i chatten. Jag lirar just nu med en viss herr "cunt" från island. När han chattar står det "****:nh" för fitta får man ju inte skriva i chatten Citera
gdaily Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Ni borde sätta samma filter för loginnamn som i chatten. Jag lirar just nu med en viss herr "cunt" från island. När han chattar står det "****:nh" för fitta får man ju inte skriva i chatten super-lol! Citera
joggystyle Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 måste klaga igen, just nu har chipleadern 6BB på 20k guaranteen Ni måste göra nått åt dom enorma blindsen på slutet!! Citera
jezaja Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 joggy: handlar väl om att anpassa sig till förhållandena? Folk spelar för fegt helt enkelt förhållande till strukturen, ska vara mer ectorstyle. In me degen konstant. Citera
J_T Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Vad får er att tro att "hand by hand" skulle få shortstacksen att spela snabbare? De kommer väl att tima ut som vanligt? Citera
J_T Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Dessutom, ska det till längre perioder/ långsamare struktur så måste antalet prisplatser minska och dessutom bli flackare. Inte roligt att spela 3 timmar för att bara vinna pengarna tillbaka eller hur? Primas turneringstruktur är väl ännu sämre? Citera
joggystyle Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 joggy: handlar väl om att anpassa sig till förhållandena?Folk spelar för fegt helt enkelt förhållande till strukturen, ska vara mer ectorstyle. In me degen konstant. Brukar spela väldigt aggresivt på slutet men tycker endå att det är för mycke lotteri, är rätt drygt när man blir potcommited efter en minirais. =) Citera
lfx Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Vad får er att tro att "hand by hand" skulle få shortstacksen att spela snabbare? De kommer väl att tima ut som vanligt? Är inte säker på att du greppat vad hand-by-hand innebär? Anledningen till att småstackarna spelar långsamt och timar ut varje hand är ju att dom vill att någon på de andra borden som är kvar ska åka ut. När man kör hand-by-hand kan dom inte göra detta längre eftersom de andra bordens nästa hand inte kommer starta förrän alla bords händer spelats klart den omgången. Citera
emilio_barzini Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 Vad får er att tro att "hand by hand" skulle få shortstacksen att spela snabbare? De kommer väl att tima ut som vanligt? Är inte säker på att du greppat vad hand-by-hand innebär? Anledningen till att småstackarna spelar långsamt och timar ut varje hand är ju att dom vill att någon på de andra borden som är kvar ska åka ut. När man kör hand-by-hand kan dom inte göra detta längre eftersom de andra bordens nästa hand inte kommer starta förrän alla bords händer spelats klart den omgången. precis, och då måste tom idioterna förstå att dom skadar bara sig själva och alla andra genom att vänta ut tiden dom har på sig. För INGEN kommer åka ut medans dom tänker på att folda. Och jag tycker att dom borde fatta detta eftersom dom har lyckats föra in pengar på siten, vilket kanske kräver IQ 30 eller någe Citera
questan Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 vore skojj om de fanns en liknande på 24poker som finns på prima...gillar det som fan! samla tokens i några dagar o sedan köra finalen...kan inte bli bättre!! enda anledningen som jag besöker andra siter... Citera
Indrivaren Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Bättre turneringsstruktur, släng in lite mer marker och öka perioderna. Vill ha dyrare sit n gos av 5CD med mer marker/längre perioder. Jag tycker det vore bra om det typ fanns någon ikon som visa att en vis spelare är noterad i fiskeboken. Bonus om ni kan göra ikonen färglad, typ röd för expert, grön beginner etc. När någon höjer så tar det lite tid innan deras summa vid bordet kommer tillbaka, står bara RAISE, gör gärna två rader el motsvarande. Byt ut varningsljudet mot något mjukare. Möjlighet till att förenkla fönstret typ minivy. Citera
mickol Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Gör så att man kan lägga in en "snabbknapp" om man vill. Jag brukar betta preflop enligt en standard jag har, istället för att hålla på att dra mätaren exakt till den summan jag vill ha på fyra bord samtidigt så vore det kanon med en knapp "betta 18€" istället. Citera
joggystyle Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Tror man spelat för mycke när man blir upprörd över hur fula markerna blivit! =) Är ioförsig kanske bara på Unibet som dom ser ut som dom gör nu?! Citera
suudde Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Byta tillbaka till de gamla färgerna på markerna och slopa decimalerna!! Citera
baller Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 decimalerna kommer nog vara kvar eftersom man skall införa lägre limits... Citera
cab19 Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Ta tillbaka så att man kan läsa bad beat handen på hemsidan. Citera
joggystyle Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Om ingen nämnt det tidigare så skulle Hand by Hand vara trevligt! Citera
Papa Kubo Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Vet inte om förslaget kommit upp tidigare, men det skulle vara jäkligt fint om man efter en avslutad turnering på ett enkelt sätt kunde få HH's för alla sina händer under turneringen. Citera
pozz2 Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 hade varit najs om man som på tex party kan se i chatten vad varje spelare har gjort så innan man lägger sin bet kan se vad dom andra har gjort. hoppas ni fattar va ja menar Citera
Papa Kubo Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Möjlighet till Always on top för borden. Citera
Lantash Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 En pot bet knapp skulle sitta fint. Citera
Indrivaren Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 En pot bet knapp skulle sitta fint. Finns redan mm. Citera
Lantash Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 En pot bet knapp skulle sitta fint. Finns redan mm. Jag ser då ingen så knapp. Citera
Broccoli Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Det finns ju ingen sån knapp, nej. Däremot den "menyn" där man kan välja hur stor andel av potten man vill betta. En pottbettknapp vore katastrof tycker jag eftersom det skulle innebära färre trevliga underbetts och därmed ett aggressivare spel från de flesta tomtar. Citera
baller Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 varför kan man inte se hh från turneringar i b2b clienten? FIXA Och va hände med VIP-shopen, kom igen nu fixa något för era trogna kunder... lägg lite promotion pengar på de som redan spelar hos er också... tänk längre än näsan räcker... så himla lång tid kan det inte ta att fixa... Citera
Recommended Posts