raqqa Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Jag tycker det skulle vara mycket trevligt med en timestamp-funktion i chatten så att man kan se tidpunkten för folks arga utrop o.s.v. * RP, ännu en samlingstråd - QoS* Rättar QoS stavfel, business as usual på PF.nu //Hickmott Citera
yankeee Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Jag skulle gärna se att HH sparas på hårdisken ala Multipoker. Citera
sostlind Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Vad sägs om en klient med detta utseende? Hrm... hur får jag in skärmdumpar här?? /stefan Citera
QoS Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Spännande! Länka bilder gör du genom , om det är en större/bredare bild så är det bara att posta länken så får man licka dit själv. - QoS Citera
blukah Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 vill kunna reglera ljudnivån i klienten.. inte bara stänga av och på. Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 vill kunna reglera ljudnivån i klienten.. inte bara stänga av och på. Håller med! Citera
Papa Kubo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Länka bilder gör du genom , om det är en större/bredare bild så är det bara att posta länken så får man licka dit själv. Citera
Micke_E Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Kanske inte direkt en förbättring i klienten, men lägg till Sökö hi/lo! Citera
QoS Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Fick precis en screenshot av sostlind! http://pokerforum.nu/files/images/sostlind-nyabord.jpg Riktigt snyggt måste jag säga! Enjoy! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Ja jäklar! Frågan är hur många månader vi får vänta på denna... Citera
lfx Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 fint att se att ni ändrade bordsstilen till den som Visiongame har, helt klart det snyggaste bordet på nätet.. gillar dock inte (har aldrig gjort) BBJ-panelen och jag tycker att det är lite för tjock vit kant runt Leave Table/Lobby, men det kan vi ju ändra kommer upp i min skintråd så fort skinnet kommer.. Citera
jaguar Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Miniview och Bet pot knapp tack. Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Miniview och Bet pot knapp tack. Absolut inte bet pot-knapp! Citera
rizzo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 bet-pot knapp skulle ju vara förödande, trivs bra med alla minbets hela tiden. Citera
Bikern Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Vill gärna att man skall kunna stänga av ALLT ljud utom varningsljudet då man skall betta...eller när man har 10sek kvar! Citera
gdaily Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Dessutom finns den redan - om du klickar på uppåtpinel till vänster om baren när det är din tur att beta Citera
lfx Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Förbättringar av grafiken som borde göras (KLICKA på bilden): Ändringar på min bild: * Kort/Chiplinje * Tagit bort det mesta av BBJ-panelen * Lobby/Leavetableknapparna har fått smalare vit kant * På Bet/Check/Foldknapparna har jag tagit bort det gräsliga gul/gröna kanten samt tagit bort det mesta av bevelen som var överdriven innan Mer som behöver göras: * Byta färg på Inturn och Outofturn.. känns som det blir snyggare om den är mörk från början och sedan highligtas när det blir någons tur än tvärt om. * För mycket bevel på Inturn/Seat Open-knapparna.. bort med den. Sen är jag nog nöjd Citera
Papa Kubo Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Det är snyggt med kortlinjen, men ska den ena Out of turn ligga "bakom" bordskanten? Citera
lfx Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 självklart inte, men när jag håller på och klipper och klistrar händer det att vissa lager hamnar under andra osv.. Citera
Rollin Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Ja skulle vilja se lite PL 7CS 8/B. Förstår inte varför det finns PL 7CS men inte 8/B. Miniview och Bet pot knapp tack. Absolut inte bet pot-knapp! Instämmer! Vill gärna fortsätta se underbet och massiva överbet. Citera
NoSense Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Jag skulle gärna se att man får ett larm när det är ens tur att agera. Och inte som nu, enbart närman har 10 sek kvar att agera. Kan vara lätt att missa det om man håller på med lite annat samtidigt (skriver ofta mail eller läser här) som man spelar. Borden poppar ju inte upp (som på Laddies) direkt när det är min tur. Vill oxå ha funktionen att ställa mig i kö på "all tables of the same type" funktion. Iaf nu när det e lite server/banbredds knas... Och så skulle jag vilja se en liten "note" på de jag har skrivit just en note på. Enklare att slippa behöva hålla markören över namnet på folk för att se om man har skrivit något. Citera
sostlind Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Jag skulle gärna se att man får ett larm när det är ens tur att agera. Och inte som nu, enbart närman har 10 sek kvar att agera.Kan vara lätt att missa det om man håller på med lite annat samtidigt (skriver ofta mail eller läser här) som man spelar. Borden poppar ju inte upp (som på Laddies) direkt när det är min tur. Vill oxå ha funktionen att ställa mig i kö på "all tables of the same type" funktion. Iaf nu när det e lite server/banbredds knas... Och så skulle jag vilja se en liten "note" på de jag har skrivit just en note på. Enklare att slippa behöva hålla markören över namnet på folk för att se om man har skrivit något. 1.) I options har vi Immediate attention sound (eller vad det nu heter). 2.) Waitinglist är under all kritik. När vi får lite andrum fixar vi det ungefär som du beskriver det. 3.) Note - såklar t vi ska ordna detta! /stefan Citera
raol Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Nu hör man bara ljudeffekterna när fönstret är aktivt. Man borde kunna välja att höra ljudeffekterna även när fönstret är inaktivt... så man t.ex. kan höra när en hand spelats klart och det blivit en ny giv, när man håller på med annat. Citera
Recommended Posts