Gå till innehåll

QQ blir överpar på bubblan, all-in?


Pokemonn

Recommended Posts

Ahaa, då har vi lirat ihop en del. Tror det var du som skrev i chatten till mig en av alla gånger jag torskat med min mardrömshand "You never win with AA on Everest".

 

Trillar polleten ner? Om inte, så är det jag som är Devils_Wife. ;)

 

Jodå, nog känner jag igen namnet, men tror inte jag har mött dig jättemånga gånger.

Apropå AA fick jag den två gånger igår. Första torsk mot KJ (hur kan floppen inte komma KJx) och andra fick jag lägga mot en uppenbar triss (som fi var vänlig nog att visa efter jag foldat). Sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi var Sailfun. Han hade för övrigt AJ.

Eftersom jag hade QQ mot AJ på J hög flop så drog jag alltså dött från första början. ;)

 

Först tänkte jag fan vilken dåre, men sedan tänkte jag... Undrar hur fan jag själv hade spelat med AJ där? Undrar om jag inte hade dunkat all-in med träff på J? :? Osäker faktiskt.

 

Är det verkligen dunderfiskspel av Fi att ställa med AJ och träff på J i det här läget?

 

Höörödu Mannen, hur känns Fulltilt SnG som jmförelse mot Everest nu när du har lite mer kött på benen? Mycket svårare att vinna? :)

 

ja isåfall är det rätt givet, har aldrig sett sailfun slowspela KK/AA sådär. JJ eller andra set är det enda som slår dig. och det är inte jättefiskigt, spelar han den preflop måste han spela den här. Jag lägger dock rätt ofta preflop där (mot bra spelare vill säga)

 

Nej det känns verkligen inte svårt att vinna, visserligen har jag en fin rush nu men ändå. +800$ första veckan på 22$:P ca 100$ bonus då men ändå fin ROI...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...