jm_j Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Det kanske gick lite hastigt och plötsligt när herren svarade på sin frågespalt. Kanske inte så farligt då det ändå är "blivande medlemmar" som läsar spalten. Men vi kanske kan komma på en lämplig bestraffning ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 gå och lägg dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Det var 1500 reggade när jag skrev lösenordet i frågespalten, och planen var faktiskt att lägga ut lösenordet på förstasidan i stället (men det stoppade jag). Jag ska alltså inte ha straff, jag ska bli bjuden på saft och bullkalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 löjligt,du ska väl vara glad för att dom fixar sånna här freerolls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icehole Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 din tråd är straff nog åt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 bjuden på saft och bullkalas! It's on me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Det var 1500 reggade när jag skrev lösenordet i frågespalten, och planen var faktiskt att lägga ut lösenordet på förstasidan i stället (men det stoppade jag). Jag ska alltså inte ha straff, jag ska bli bjuden på saft och bullkalas! Man var ändå tvungen att anstränga sig till både poker.se & hitta rätt fråga.. Men jag antar att de flesta har ork att registrera sig här för att få lösenordet. PF har ju en hel del frirullar nyförtiden. De lataste/snyltigaste(?) går väl till Flashback. Så bullar & saft eller annat drickbart kan du nog få. Dessutom att banna dig skulle nog räknas mera som semester och inte bestraffning. 6 timmars semester skulle nog vara lagom till söndagsturneringen idiot Idiot stavas det. Dessutom.. Hur i #£#$ har du fått tag på mitt mellannamn? Du vet väl att dataintrång är ett allvarligt brott i Sverige? löjligt,du ska väl vara glad för att dom fixar sånna här freerolls? Vadårå? Om det blev 150 snyltare i frirullen tappade vi alla hela 17,6cent i värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Jag tar tillbaka då jag också kom att tänka på detta: Dessutom att banna dig skulle nog räknas mera som semester och inte bestraffning. 6 timmars semester skulle nog vara lagom till söndagsturneringen Ett sånt straff kan han ju faktiskt vara värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Finns ingen diskussion. Sharialagarna föreskriver klart och tydligt spöstraff vid dessa brott........ ja,, vid samtliga andra brott, misstankar om brott och rykten därtill också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ola får som straff inte göra ett inlägg på pokerforum under en hel dag. Det måste vara tufft att låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Man borde spänna fast Ola i en stol framför pokerforum där han får se folk göra alla möjliga felposter utan att kunna göra nått åt de. Och sen blir allting svart...eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Heja PF och Ola. Bra jobbat och snyggt arrangemang igår och bra grejer hela tiden nu. Helbra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Ja tack fom fan för frirullen, jag åkte ju visserligen ut som så många andra men chansen jag fick tackar jag för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=643372#643372 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts