lappen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Har inte suttit länge vid bordet och Fi har jag bara spelat 14 händer mot så jag har ingen aning vad han är kapabel till Texas Holdem NL $0.25/$0.50 - 2006-12-10 06:47:04 Server Table Pomona (6 max) Seat 1: Hero ( $52.20 ) Seat 3: gemello ( $44 ) Seat 5: Lai74 ( $20.20 ) Seat 6: gejlefranz ( $47.45 ) Seat 8: mat76 ( $10.55 ) Hero posts Small Blind $0.25 gemello posts Big Blind $0.50 Lai74 posts Big Blind $0.75 Dealing cards Your cards Qs Qd Lai74 checks gejlefranz calls $0.50 mat76 calls $0.50 Hero raises $3 gemello folds Lai74 folds gejlefranz calls $2.75 mat76 folds Dealing Flop 7d 7h Ks Hero bets $5 gejlefranz goes All-in $44.20 Var det fel att beta ut på floppen? Hur skulle ni ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggernaught Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Inget fel och continuationbetta o se vart man står, men efter en re-raise all-in på en bräda där det inte finns några drag, så är det bara att lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 CB på floppen och sedan kasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Hur skulle ni ha gjort? Precis som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Inget fel och continuationbetta o se vart man står, men efter en re-raise all-in på en bräda där det inte finns några drag, så är det bara att lägga sig. Du får ursäkta mitt utbrott, men hur i hela helsike kan det vara så svårt att skilja på bet, raise och re-raise? Om du har svårt för logiken på engelska, tänk på vad orden betyder. För att det ska gå att ÅTERHÖJA, måste någon ha HÖJT. För att det ska gå att HÖJA, måste någon ha SATSAT. Ang. handen så finns det inte mycket att säga. Standard. wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Bet är ok, check likaså, beroende på hur du spelar andra typer av händer på den här floppen. Som spelat kastar du såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Utan read är du väl tvungen att släppa här? Du slår bara en bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Att c-betta floppen är ingen självklarhet. Som spelat får man lägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggernaught Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Du får ursäkta mitt utbrott, men hur i hela helsike kan det vara så svårt att skilja på bet, raise och re-raise? Om du har svårt för logiken på engelska, tänk på vad orden betyder. För att det ska gå att ÅTERHÖJA, måste någon ha HÖJT. För att det ska gå att HÖJA, måste någon ha SATSAT. Jaja, råkade skriva re-raise istället för raise...tror poängen framkommer iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Allin BS Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Japp,, här är det bara att lägga... En fråga till andra.. vilken hand är gränsen att syna med.. skulle till 100% syna med AK,, dock en hand som KJ?? K10s?? Kx känns osannolikt med det preflopspelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Utan read är du väl tvungen att släppa här? Du slår bara en bluff. Men hur hade jag gjort om spelaren inte haft fullt inköp? Säg att efter min bet på floppen hade han höjt med 15$,vad hade man gjort då? Varför jag frågar är för det hände mig bara några händer tidigare på ett annat bord och naturligtvis så var det en bluff. Kan berätta att Fi är dansk om det betyder nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts