pellepackad Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Nu när everest tightat till sina bonuserbjudanden, så letar jag efter nya ställen att grinda på med bästa möjliga rakeback! Jag spelar NL 50 både Fullring och Shorthanded, oftast 4 bord samtidigt. Mkt tacksam för all tänkbar hjälp! mvh pelle Citera
raptorjr Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Jag lirade BetOnBet bonusen på NL50, två bord SH. Iofs har dom ändrat villkoren lite nu, men med 4 bord borde det inte ta värst lång tid. Och man får ju RB samtidigt. Citera
pellepackad Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Okey, betonbet låter bra. Men är det inte så att prima-nätverkets spelare i regel bjuder på ganska bra motstånd i jämförelse med andra nätverk? Citera
sorkenkk Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Okey, betonbet låter bra. Men är det inte så att prima-nätverkets spelare i regel bjuder på ganska bra motstånd i jämförelse med andra nätverk? Inte på NL50. Citera
pellepackad Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 ok, någon som har något tipps om andra bonusar till NL 50. Citera
freddelino Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Okey, betonbet låter bra. Men är det inte så att prima-nätverkets spelare i regel bjuder på ganska bra motstånd i jämförelse med andra nätverk? Inte på NL50. Motståndet är inte bra, bara tight och tråkigt. säkert mint 50% som spelar bara för rakebacken/bonusar. Citera
pellepackad Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Ja, jag tycker också att Prima är oerhört tight. Det märkte jag senast när jag lirade av pokeshare's bonus. Det var inte det minsta kul. Det hände bara någog om KK mötte AA tyckte jag det verkade som. Fler förslag eftersökes! Citera
thomaskrstd Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Nu när everest tightat till sina bonuserbjudanden, så letar jag efter nya ställen att grinda på med bästa möjliga rakeback! Jag spelar NL 50 både Fullring och Shorthanded, oftast 4 bord samtidigt. Mkt tacksam för all tänkbar hjälp! mvh pelle betdirect , 600 raked hands ger 100$ , och towergaming 750 pp ger 100$ Citera
QoS Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30678 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts