pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 edit: ni försöker sorgligt för mkt. Citera
Dostojevski Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Absolut världsklass på inlägget!! Hur kul som helst. Tack! Enligt mig är detta defenitivt en het kandidat till tidernas inlägg på PF. Citera
rilleg Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 MEN HALLÅ!?#= 99% av er har aldrig träffat "nebbis" eller "jacobmal" och ändå finner historien så otroligt rolig för den "ironiserar" desssa 2 gubbar.... '' ni tycker den är rolig för den driver med 2 gubbar som alla e avensjuka på... Citera
Che Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 ungefär så som jag uppfattar det hela me. sorgligt me allt folk som vill så gärna vara Citera
rilleg Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Edit. Jag har sjukt svårt för rille: g:s humor. Jag tycker den är så blasé.Kontentan: rilleg. Din humor är nog den torraste jag uplevt. Och jag är ledsen för det. Jag tror jag kanske skulle gilla dej om jag skulle sprungit in i din lekanmen. Alltså i din person. Under tiden... Får du acceptera att jag tycker du är mest patetisk i västsverige. oj... tänk va lite sprit kan få fram saker som legat och grott länge inne i en kropp.. Läs inte mina inlägg bara? Du verkar ägna mer tid åt mina inlägg än åt dina egna.... Citera
Dostojevski Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Nä det är kul för att det är ett fulländat stycke kåseri, skrivet av en extremt talangfull kåsör. Ska det vara så jävla svårt att inse storheten i inlägget? Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Edit. Jag har sjukt svårt för rille: g:s humor. Jag tycker den är så blasé.Kontentan: rilleg. Din humor är nog den torraste jag uplevt. Och jag är ledsen för det. Jag tror jag kanske skulle gilla dej om jag skulle sprungit in i din lekanmen. Alltså i din person. Under tiden... Får du acceptera att jag tycker du är mest patetisk i västsverige. oj... tänk va lite sprit kan få fram saker som legat och grott länge inne i en kropp.. Läs inte mina inlägg bara? Du verkar ägna mer tid åt mina inlägg än åt dina egna.... Mina inlägg finns inte. Jag älskar dej. Men jag hatar dina lol. Citera
joeki Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 MEN HALLÅ!?#= 99% av er har aldrig träffat "nebbis" eller "jacobmal" och ändå finner historien så otroligt rolig för den "ironiserar" desssa 2 gubbar.... '' ni tycker den är rolig för den driver med 2 gubbar som alla e avensjuka på... grejen är att jacobmal och nebbis ska ju vara så hårda och balla hela tiden. det enda vi vet om t.ex. jacobmal är att han snittar 3 ord per inlägg och det lyckas originalpostaren skoja om rätt bra sluta ta allt så jävla seriöst. det var skitkul, ledsen om eran insider lololol humor inte längre har så många fans... Citera
Jennez Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 ni tycker den är rolig för den driver med 2 gubbar som alla e avensjuka på... Tilta mig inte... Citera
Waggho Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 ni tycker den är rolig för den driver med 2 gubbar som alla e avensjuka på... Öhh... nej. Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 LOL. big feeeel. Jag har försökt posta i min db. Big misstake. Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 MEN HALLÅ!?#= 99% av er har aldrig träffat "nebbis" eller "jacobmal" och ändå finner historien så otroligt rolig för den "ironiserar" desssa 2 gubbar.... '' ni tycker den är rolig för den driver med 2 gubbar som alla e avensjuka på... grejen är att jacobmal och nebbis ska ju vara så hårda och balla hela tiden. det enda vi vet om t.ex. jacobmal är att han snittar 3 ord per inlägg och det lyckas originalpostaren skoja om rätt bra sluta ta allt så jävla seriöst. det var skitkul, ledsen om eran insider lololol humor inte längre har så många fans... Dessutom späder du ju på sjukt kul när du försöker stava avundsjuka... Det tillhör inte internetåldern att stava avundsjuk avensjuk. Det är endast retarded. Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Min största hobby kan from nu bli att dissa rilleG:s sjukt kassa internhumor. Men vi kanske skulle ha sjukt kul ihop om vi träffades? Vill du ses? Kan du inte bjuda mej till Gävle nån gång. relativt snart? Jag skulle älska det. Citera
Che Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 gå och lägg dig. du är pinsam spar energi på att skriva liknande om mig Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 gå och lägg dig.du är pinsam spar energi på att skriva liknande om mig Tänk att du kategoriserade in dej själv precis i samma fack?!? Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Förresten så lismar du ju bara efter rille. Enda du gjort liksom. Så skulle jag bli förvånad? Citera
HeadLess- Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 nebb är ju coach inte pokerspelare.... Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 nebb är ju coach inte pokerspelare.... tjaaaaa, det måste ju vara mer värde i det än att spela själv. nej. jag tar tillbaka det. Jag har insett att den killen vet vad han gör. Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Najs story, kul när folk driver med de som försöker få sig att framstå som övermänskliga, och det är sweet och väldigt tippat att de reagerade som de gjorde, MEN är pimpout full? =D Citera
jack_the_dipper Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Skaffa vänner istället? Citera
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Full. Varför skulle jag vara full? Citera
Recommended Posts