lillsvensson Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Det kan inte bli mkt roligare än såhär ! Underbart skrivet Citera
Jessica Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Du lyckades skriva detta på ett sett så att det blev svinroligt Nice!! Citera
Luap Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Jag väntar ivrigt på kommentarer från jacobmal och Nebbis Citera
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Jag väntar ivrigt på kommentarer från jacobmal och Nebbis Finns väl inte så mkt att kommentera, allt står ju glasklart i texten Citera
pellepedal Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Hahaha.....Dagens bästa.. Citera
All in Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 fyfan.. så bra. nästan så jag skrattade under tilten. Citera
jojje2k Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 ohh jävlar va skön hur orkar du Citera
elvis77 Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Bästa posten hittils på pokerforum...skriv en bok !! Citera
Jennez Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Underbart! Jag undrar dock varför inte jag var bjuden på festen... Var det bara för att jag uppenbarligen inte gillade blooperfilmer? Citera
Joey Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Underbart! Jag undrar dock varför inte jag var bjuden på festen... Var det bara för att jag uppenbarligen inte gillade blooperfilmer? Du skrattar ju bara för att vara artig. Brandborn gillar inte sån asskissing. (-: Citera
Hagan Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Detta var grymt uppiggande efter en tung dag. Citera
Ruff Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 - Titta här, säger Jacobmal med ett ansikte som lyser av illa dold mallighet och stolthet- Jag fattar inte - Jag har skrivigt 110 inlägg på pokerforum under förmiddagen men bara använt 292 bokstäver.... det är rekord! Hahaha!! Citera
Coxxa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Ring ett förlag!! Fantastiskt bra skrivet! Citera
rilleg Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Citera
dr_kvist Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Då är väl jag en socialt missanpassad nörd då för jag tyckte det var grymt roligt. Citera
badtorsker Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Då är väl jag en socialt missanpassad nörd då för jag tyckte det var grymt roligt. Ja liksom..bara namnet pokerforum.nu säger ju en del Citera
MannenMedH Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 jaha, när får vi höra från dom inblandade? Citera
Zandt Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Men ge mig då ett exempel på rolig humor... om du kan posta något som är roligare än denna tråd kommer jag att garva ihjäl mig! Citera
Recommended Posts