drew tha hustler Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Jag valde den summan jag ville ta ut och så sa klienten att min ansökan skulle bli "Process:ad". Mitt dilemma i det hela är att pengarna jag har valt att ta ut är uppspelade från pengar jag fick överförda av en kompis. Alltså kan dom inte sätta tillbaka pengarna därifrån dom kom, vilket jag har förstått är så det går till på Full Tilt. Hur gör jag för att pengarna ska landa på mitt Neteller konto? Citera
Brumpa Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 maila supporten å be dem att köra kommande överföringar till neteller kontot.. Citera
drew tha hustler Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 maila supporten å be dem att köra kommande överföringar till neteller kontot.. Already done. Får vänta med utbetalning tills jag kommer hem till Sverige. Måste tydligen confirma accountet med din där min summan Neteller sätter in för att man ska kunna använda det. Citera
Hampus90 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Hur gör man om man har tryckt på withdrawal men ej satte in pengar utan vann de på enn freeroll...kan jag få tillbaka mina 50$??? Snälla hjälp!!!! Citera
Recommended Posts