Okok Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 13/7 tror jag:-D Då är han ju iofs halv-LAG om man jämför med Double22 (nåt sånt) som spelar 5/10 på prima. Han spelar typ 11/4 (skojar inte!) och kan typ limpreraisa från CO och limpsyna JJ från sb till bb =) Citera
-PK- Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Postad 29 April , 2007 Då är han ju iofs halv-LAG om man jämför med Double22 (nåt sånt) som spelar 5/10 på prima. Han spelar typ 11/4 (skojar inte!) och kan typ limpreraisa från CO och limpsyna JJ från sb till bb =) aa, Double22 är så kass, Jag tror att han höjer mkt när han har typ JJ/TT för att få enkla beslut om han får omslag:lol: Citera
conny Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Okok: Vad har du för nick på prima? Citera
Prislapp Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 prislapp verkar vara en bra riggat nit. Riggad? det tycker jag var att ta i. Nog får jag min beskärda deal av beats alltid =) Citera
carl_nica Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Okok: Vad har du för nick på prima? Jag vill också gärna veta. Citera
conny Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Jag vill också gärna veta. Jag vet nu Kolla händerna i hans dagbok så hittar du säkert nån som du har i din PT-databas. Citera
heltok Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 cessan verkar vara stabil nu har jag rätt liten databas på honom. men verkar ju inte överdrivet bra på de händerna... har han på -30PTBB =) fin hand av punkrock: Punkrock_kid raised - $16.00Arlyn1 folded TrickyRock folded cessan called - $16.00 ** Dealing the flop: , , cessan checked Punkrock_kid bet - $24.00 cessan called - $24.00 ** Dealing the turn: cessan checked Punkrock_kid bet - $66.00 cessan called - $66.00 ** Dealing the river: cessan bet - $107.00 Punkrock_kid went all-in - $525.60 cessan went all-in - $199.20 cessan shows: , Punkrock_kid shows: , Citera
sorkenkk Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 cessan borde hålla sig till sitt turbolir och tura på där istället Citera
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Tack heltok, Den blev ju inte så jättesvårspelad såsom handen fortlöpte, det kom ju ett ganska bra riverkort:-) Vem var du på bordet? GETM? Citera
heltok Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Tack heltok, Den blev ju inte så jättesvårspelad såsom handen fortlöpte, det kom ju ett ganska bra riverkort:-) Vem var du på bordet? GETM? jag köade bara på bordet så det mineades. nickar modafinil och är den största fisken på prima. Citera
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 jag köade bara på bordet så det mineades. nickar modafinil och är den största fisken på prima. Aha, är du Modafinil? Cash spelade väl på det kontot tidigare, eller var det bara lögn? Citera
heltok Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Aha, är du Modafinil? Cash spelade väl på det kontot tidigare, eller var det bara lögn? det var han som checksynade sönder dig ja. men är mitt konto. =) Citera
heltok Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 har railat NL10k nu kanske 300händer. doctor64888 spelar typ 60/10/3 6hänt och är änsålänge +2BI. är han fisk eller bara jävligt bra postflop? Citera
Spelgalen Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 nu back... att jag står på waitinglisten säger det mesta. Citera
heltok Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 nu back... att jag står på waitinglisten säger det mesta. okej, han var alltså fisk som ajg trodde. kul att 60/10-folk finns på alla nivåer. bådar gott för framtiden... =) http://pokerhand.nu/hand/4014 han har ju ytterst liten FE på turn mot tomten. är det inte bättre att checka den? säg 30% equity i potten och han får som bäst det dubbla han satsar på turn tillbaka på river om han klonkar. så känns marginellt att sweeta till potten på turn, är det inte bättre att få in hela degen på river när han klonkar istället? Citera
cessan Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 cessan verkar vara stabil tack nu har jag rätt liten databas på honom. men verkar ju inte överdrivet bra på de händerna... har han på -30PTBB =) fin hand av punkrock: lol cessan borde hålla sig till sitt turbolir och tura på där istället lol Tack heltok, Den blev ju inte så jättesvårspelad såsom handen fortlöpte, det kom ju ett ganska bra riverkort:-) Vem var du på bordet? GETM? nh, vet du är full av moves Citera
-PK- Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2007 nh, vet du är full av moves Sååja, image ftw;-) Citera
-PK- Postad 19 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bump.. Vad tycker ni om 5/10 just nu? Känns som det sitter sjukt mkt grinders hela dagarna? Citera
heltok Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bump.. Vad tycker ni om 5/10 just nu? Känns som det sitter sjukt mkt grinders hela dagarna? känns som att det alltid är 4pers i kön till bordet man vill sitta på. och lagom till man får plats har alla fiskar ersatts med grinders. Citera
sorkenkk Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 känns som att det alltid är 4pers i kön till bordet man vill sitta på. och lagom till man får plats har alla fiskar ersatts med grinders. Öppnar dom inte upp nya bord? Citera
heltok Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Öppnar dom inte upp nya bord? så jävla kul är det inte att spela HU mot chris-bg Citera
Recommended Posts