Gå till innehåll

2 olika B2B-klienter samtidigt på 2 olika datorer?


svint0

Recommended Posts

Jag har 2 st. B2b-konton! (har fler, men i just detta sammanhang krävs de 2)

 

Jag är inkvalad i 6k€ guaranteed på B2b (goodguys) för att jag kom top 200 senaste månaden, och den går 20,30. Sen så vill jag även spela forumturneringen på 24hpoker. Tror ni detta skulle funka om jag spelar på 2 olika datorer, eller om jag reggar mig på 24h, gamblar som fan i 6k€ och sen spelar på 24h när jag är klar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 2 st. B2b-konton! (har fler, men i just detta sammanhang krävs de 2)

 

Jag är inkvalad i 6k€ guaranteed på B2b (goodguys) för att jag kom top 200 senaste månaden, och den går 20,30. Sen så vill jag även spela forumturneringen på 24hpoker. Tror ni detta skulle funka om jag spelar på 2 olika datorer, eller om jag reggar mig på 24h, gamblar som fan i 6k€ och sen spelar på 24h när jag är klar?

 

 

du kan ju spela båda på 24hpoker väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske av en anledning...

 

På ongame så går det bra och spela på två olika siter så länge som man inte spelar samma turneringar och samma bord.

 

 

Det funkar inte på B2b vilket jag finner är synd - för ibland finns turneringar på bara ett skin och en annan som man vill spela på ett annat skin och då kan man inte spela båda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske av en anledning...

 

På ongame så går det bra och spela på två olika siter så länge som man inte spelar samma turneringar och samma bord.

 

 

Det funkar inte på B2b vilket jag finner är synd - för ibland finns turneringar på bara ett skin och en annan som man vill spela på ett annat skin och då kan man inte spela båda.

 

Anyway, det funkade i alla fall att spela på 2 olika datorer! Och så länge jag inte spelar samma turnering på bägge datorerna, ser jag inget fel i det hela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...