Albert Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Har rakat installera XP English / hur far jag svenskatecken_ Citera
psatiw Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Fraga Jennez. I honom har du nu en van. Karlek. Citera
Jennez Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Har rakat installera XP English / hur far jag svenskatecken_ AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! Bara Albert! Woohoo! Kan du inte lyckas en gang i livet?!?! Citera
cheunce Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Nu har vi tyvärr W2k på jobb men gå in på start -> settings -> Control Panel. Där väljer du keayboard (tror du måste välja old school iew ute till höger för att det ska se ut som i w2k) sen väljer du fliken "input locals" och lägger till svensk tangentbord. Vem fan vill köra Svenskt XP? Jag kör alltid engelskt eftersom det är jag mest van vid Citera
Staahla Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Radera Windowkatalogen och installera XP Swedish Citera
Albert Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Har rakat installera XP English / hur far jag svenskatecken_ AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! Bara Albert! Woohoo! Kan du inte lyckas en gang i livet?!?! Lycka finns inte med pa dagordningen. Citera
Albert Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 hittar ingen input locals. Nu har vi tyvärr W2k på jobb men gå in på start -> settings -> Control Panel. Där väljer du keayboard (tror du måste välja old school iew ute till höger för att det ska se ut som i w2k) sen väljer du fliken "input locals" och lägger till svensk tangentbord. Vem fan vill köra Svenskt XP? Jag kör alltid engelskt eftersom det är jag mest van vid Citera
Sunkii Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Control Panel > Regional and Language Options > Tabben som heter "Languages" > Klicka på "Details..." > Klicka på "Add" och leta up Swedish - Swedish Citera
Albert Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Control Panel > Regional and Language Options > Tabben som heter "Languages" > Klicka på "Details..." > Klicka på "Add" och leta up Swedish - Swedish ååh tackar! Citera
Recommended Posts