MannenMedH Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Bara jag som inte kan hitta några NL 1-table SnG just nu?? jag vill ju spela! dom lägsta som finns just nu är 216$ och jag är inte riktigt redo för det än... och nej, jag har inte ställt in filtret konstigt... Citera
Full Tilt Poker Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Klienten är nere för tekniskt underhåll. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Full Tilt Poker Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Sådär. Nu är klienten tillbaka med flera coola nya funktioner också. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Skanke Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kan du ge en sammanfattning om vad som är nytt???? Citera
Myssion Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kan du ge en sammanfattning om vad som är nytt???? Mixed Ring Games, Racetrack View och bättre sorteringsmöjligheter i Lobbyn. Se här. Citera
Skanke Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 När man vill kolla hur en hand utspelatsig så sitter inte figurena längre kvar på samma ställen som de gör vid spelet. Ireterande.... Citera
Full Tilt Poker Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 När man vill kolla hur en hand utspelatsig så sitter inte figurena längre kvar på samma ställen som de gör vid spelet. Ireterande.... Kan du utveckla detta? Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
taurus30 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 När man vill kolla hur en hand utspelatsig så sitter inte figurena längre kvar på samma ställen som de gör vid spelet. Ireterande.... Kan du utveckla detta? Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker När man kollar på HH sitter man i en annan stol. Tyckte det var trams oså. Citera
Full Tilt Poker Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 taurus30 och Skanke noterade det samma efter era poster. Kollade med teknikerna. De är medvetna om buggen och jobbar på det. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Citera
Recommended Posts